Hairtalk makeover

(null)

I veckan hade jag fina Fanny i frisörstolen. Hon har varit sugen på hairtalk hur länge som helst så nu var det äntligen dags! Önskemålet var ett långt, kallt, blont svall så vi började med att slinga upp hennes egna med babylights och sedan nyanserade in i en kall klar färg. Därefter stoppade vi i 4 paket hairtalk (40cm) i färgerna 60 och 613.
 
(null)
Före: Ganska korta partier framtill och uppepå. Slingade endast botten plus en deciemeter ut för att inte slita på det egna håret. 

(null)
Efter: Ett tjusigt hairtalk-svall! 
#1 - Netti Starby

Oj vad snyggt det blev! :-D Kramob

#2 - ullie

förrutom att det va slitet så gillade ja stilen innan o nu blev hon gudomlig så ja det sista är väl bäst då hi hi

#3 - Frida

Ja jag älskar verkligen att resa! :D De senaste 4 åren har jag totalt spenderat 6 månader i Sverige. Men nu ser jag fram emot en svensk sommar :D

Ditt hår blev verkligen supersnyggt!!

#4 - Frida

Ja jag älskar verkligen att resa! :D De senaste 4 åren har jag totalt spenderat 6 månader i Sverige. Men nu ser jag fram emot en svensk sommar :D

Ditt hår blev verkligen supersnyggt!!

#5 - Frida

Ja jag älskar verkligen att resa! :D De senaste 4 åren har jag totalt spenderat 6 månader i Sverige. Men nu ser jag fram emot en svensk sommar :D

Ditt hår blev verkligen supersnyggt!!

#6 - Matilda Berlin

JÖSSES vilken skillnad! Blev verkligen så himla bra <33

#7 - Camilla Persson

Vad fint det blev :)

#8 - Camilla Persson

Vad fint det blev :)

#9 - Camilla Persson

Vad fint det blev :)

#10 - Camilla Persson

Vad fint det blev :)

#11 - Camilla Persson

Vad fint det blev :)

#12 - Matilda Berlin

JÖSSES vilken skillnad! Blev verkligen så himla bra <33

#13 - Matilda Berlin

JÖSSES vilken skillnad! Blev verkligen så himla bra <33

#14 - Alice Lindström

Såååå snyggt! önskar att vi bodde i samma stad så du kunde klippa och färga mitt hår!!!

#15 - sarah

aa det var gött med smörgåstårta .. åh fint här

#16 - sarah

aa det var gött med smörgåstårta .. åh fint här

#17 - Wanderlust by Jona

Verkligen så snyggt resultat! :D

#18 - Alice

Åhh, så fint! ^^

#19 - MALIN

Så otroligt snyggt! Kram

#20 - MADDISENJ.SE

Wow så snyggt

#21 - Linnéa

Åh, såååå snyggt :p

#22 - Sara Ekman

så fint! :)

#23 - Sussi

Vilken skillnad det blev. Hur fint som helst :)

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

WOW, så himla himla himla vackert :D :D BRAVO!

#25 - Jeanette

Men åh så fint! :)

#26 - Linnéa

blev superfint! Är såå sugen på hairtalk till mitt ganska tunna hår.. ;)

#27 - Maria at Inredningsvis

Jättevackert hår :) Ha en fin vecka LOVE Maria

#28 - Caroline

Superfint!