Årets varmaste dag

Älskar att man kan äta frukost på balkongen nu. Igår blev det smoothiebowl, avokadomackor och ice cappucino.
 
Idag har det varit årets varmaste dag! Och det har jag minsann inte varit dålig på att utnyttja. Trots att jag har varit på jobbet 7.30-18.00 så har jag hunnit luncha en timma på uteservering (med halva luleå) och efter jobbet cyklade jag och Angelica till ett utegym på Golfängen där vi körde lite benövningar och sprang en lätt konditionsrunda med diverse stopp och övningar. Sjukt bra dag! Nu ska jag se Sverige-Ryssland. Vi hörs.
#1 - Netti Starby

Vad skönt att du hann tillbringa tid ute idag i det härliga vädret! :-D Kramis

#2 - Netti Starby

Vad skönt att du hann tillbringa tid ute idag i det härliga vädret! :-D Kramis

#3 - Linnéa

Ja, heeeeelt otroligt att vädret är som det är <3

#4 - MALIN

Så otroligt härligt väder :) Kram

#5 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är många som passar på att vara ute dessa dagar! :)

#6 - Alice Lindström

Så härligt med värmen!

#7 - Johanna Utterberg

Så härligt det låter! :)

#8 - ullie

men visst är det så underbart 26 hade vi idag o man bara åhhhh
i morg vet ja inte verkade komma moln här så orolig
mm gott det där såg ut mumms

#9 - Jennie

Åh, vad mysigt

#10 - Matilda Berlin

Men alltså HUR UNDERBART såg inte det där ut?? =) Stor kram finaste <33

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter såååå underbart! Igår var Umeås varmaste dag på hela 2018 OCH 2017! Det var alltså varmare 15 maj än vad det var under hela juni, juli och augusti förra året ;D

#12 - Alice

Vi hade också riktigt varmt igår, och idag! Älskar att kunna äta utomhus. ^^

#13 - Jasmine

Vilken härlig dag! Tack för att du delar med dig av inspiration i bild och text.

(Sent) Svar: Tack, vad kul att du gillade mitt nya halsband!

Kram​