Födelsedagsfika

(null)
Födelsedagsfika! 

Även fast jag jobbade igår så känns det på något sätt som att det varit en extra lång helg ändå. Igår (valborg) bjöd vi över syrran och hennes pojkvän på god middag och goda drinkar. Vi spelade lite sällskapsspel och avslutade dagen i rimlig tid. 

Idag har vi varit på födelsedagsfika hos mina föräldrar, gymmat ett tungt pass, bowlat och ätit middag på oleaeys. En toppen ledig dag!
#1 - Frida

Ja riktigt gott!
och det där ser ju också riktigt gott ut! Saknar svensk fika.

#2 - sarah

tack ser gött ut =)

#3 - Netti Starby

Vad mysigt med födelsedagsfika :-D Kramis

#4 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är många som fick en extra lång helg och någon extra dag ledigt :) En annan jobbade torsdag och måndag, men annars fick även jag en uppskattad ledighet :)

#5 - ullie

ja men så gott det såg ut o mysigt ni gjort
kram o fin morgondag

#6 - Linnéa

Åh, sååå gott och trevligt det låter <3

#7 - MALIN

Så gott med fika! Mums! Kram

#8 - Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott det ser ut!! MUMS <33

#9 - Miss Philipsen

Vad gott det ser ut :)

#10 - Freja

Vilken härlig helg ! :)

#11 - Wanderlust by Jona

Men mums vad det där såg gott ut! Lät verkligen som en superhärlig dag :)

#12 - Alice Lindström

Låter som att du haft två toppendagar!

#13 - Sara Ekman

Mums :)

#14 - Linnéa

ser gott ut:)

#15 - Josäfin Andersson

omg blev så fika-sugen!

#16 - Jonna

Det där ser ju inte fel ut!

#17 - My

Vilken härlig dag med både fika, gym och äta ute :D

#18 - Johanna Utterberg

Åh vad mysigt och så smarrigt! :)

#19 - Julia

Så gott!

#20 - Miss Philipsen

Vad gott det ser ut :D

#21 - Alice

Mysigt! ^^

#22 - ajlimullersandvik.blogg.se

Haha, jag tänker så ibland när någon spanar in mig på riktigt. Men däremot om jag "får för mig" kan jag bli riktigt smickrad. Fast om någon skulle vissla eller så, då jävlar..!

#23 - Sussi

Vilka härliga dagar. Tårtan såg supergod ut.

#24 - Mia Forsberg

Åh det låter ju som att ni haft en superhärlig och trevlig dag! :) Mumsigt med födelsedagsfika! Tycker alltid det är något speciellt med det jämfört med när man fikar "vardagligt" även fast det kan vara samma sorters fika, haha. ;P

Ja det var superbra innehåll i Libero-boxen, och det är så uppskattat att man får dem helt gratis! :D