Grill-premiär

(null)
(null)
I lördags efter jobbet for jag raka vägen till min moster. Jag blev bjuden på en riktigt god middag, och för min del blev det grillpremiär. Grillat kött och grillad halloumi, kan det blir bättre!? Vi avslutade med en supergod pannacotta och latte samt lite sällskapsspel. En toppen lördag!
#1 - Julia

Så gott!!!

#2 - ullie

ja men va gott det såg ut mumms

#3 - Freja

Så nice ! Älskar pannacotta :)

#4 - My

Åh vad gott :D

#5 - Matilda Berlin

Men alltså HERRE vad gott det ser ut!! DRÖM ju <33

#6 - Wanderlust by Jona

Men mums så gott med grillat! :D

#7 - Sara Ekman

Åh vad gott! :)

#8 - Camilla Persson

Åh vad gott det där såg ut :)

#9 - Ida - foto & häst

Åh så gott! Grillat är ju bland det godaste som finns!! :)

#10 - Alice Lindström

omnoom vad gott!

#11 - Alice

Låter ju supermysigt, det är ju så härligt att grilla! ^^

#12 - Mirre Sweetwords

Mums så gott

#13 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag vill också grilla snart - vädret har verkligen varit toppen, men jag har inte haft tid än! :P

#14 - Jonna

Men så gott!! <3

#15 - Linnéa

Åh, jösses såååå gott <3

#16 - Netti Starby

Ser verkligen super gott ut! :-D Kramis

#17 - MALIN

Älskar grillad mat! Kram

#18 - sarah

aaaallt var gött =)

#19 - Johanna Utterberg

Åh vad gott med grillat, vi ska ha grillpremiär imorgon! :)

#20 - Sussi

Lät supertrevligt. Vad gott det såg ut med maten :)

#21 - Caroline

Lät riktigt gott! Jag ska bli bjuden på grillat imorgon, längtar så :D

#22 - Jasmine

Så härligt att det äntligen är grillväder! Er middag ser riktigt god ut och likaså efterrätten. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

#23 - Jonna

Ser sjukt gott ut 😻

#24 - Celine

Åh men guuud så gott!

#25 - MADDISENJ.SE

Men mums vad gott!!

#26 - ullie

jHA SKICKAR EN KRAM HADE VISST LÄST DETTA KRAAAAM

#27 - Camilla Persson

Wow vad gott det där såg ut, nu man känner att man verkligen behöver införskaffa sig en grill :)

#28 - Jeanette

Vad gott det ser ut :)

#29 - JoJo

åh vad gott. jag älskar verkligen grillat :D

#30 - Josefin Nilsson

Men åh vad gott! :D

#31 - Linnéa

Var på grillbuffé igår :)