Morning run

Underbart att starta morgonen med ett svettigt löppass. Än är ju kondisen lite
ringrostig så blir nog ännu roligare när man känner att man orkar lite längre.

Inför förra veckan så sa jag ju att jag hade som mål att komma igång med kondtionsträningen. Styrketräningen har jag kört på bra med i ett par veckor nu, men det blir ju som bäst att kombinera den så man även får med uthålligheten. 
 
Så i lördags tog jag tag i det. Det svåra är liksom att börja göra det, för sen när man väl har gjort det så känner man sig så stolt efteråt. Det bra vädret och den fina omgivningen kunde man ju inte heller klaga på. En perfekt start på dagen!
 
Och på en timma ska jag sticka till Ormberget och köra av ett till svettigt konditionspass, blandat med lite fys. Blir nog toppen det här!
#1 - Wanderlust by Jona

Åh så härligt! :D

#2 - Julia

Heja dig!!

#3 - Netti Starby

Vad härligt och så himla bra jobbat! :-D Kramis

#4 - ullie

man kanske inte alltid kombinerar styrka o kondis har hört en del inte gör det
va härligt måste va o springa i fint väder

jo tack Det GÖR ont =)

#5 - Miss Jennifer

Perfekt start på dagen ju! Önskar jag hade samma motivation :)

#6 - Sara Ekman

vilken skön start på dagen :)

#7 - Alice Lindström

Vilken härlig start på dagen!

#8 - MADDISENJ.SE

Härlig start på dagen!

#9 - Alice

Åh, så härligt, duktig du är som kommit igång med konditionsträningen! ^^

#10 - Matilda Berlin

Men guuu vad härligt det såg ut!!! =) Kram finaste <33

#11 - Emma Engström

Konditionsträning är såå skönt! Grym du är! :D

#12 - Ellen Gräntz

Vad härligt!

#13 - Johanna Utterberg

Vad härligt att starta dagen så :)

#14 - Linnéa

Åh, ser härligt ut, vädret i alla fall :)

#15 - MALIN

Vad duktig du är! Kram

#16 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag borde också börja springa! :P

#17 - Camilla Persson

Vad härligt att starta dagen med en löptur ☺️

#18 - Maria at Inredningsvis

Härliga foton :) Maj 2018 har verkligen levererat vädermässigt:) Hoppas du får en skön ny sommarvecka! LOVE Maria på Inredningsvis