NAKD

Jag upptäckte att det blev en väldigt rosa beställning från NAKD senast, haha. Jag brukar inte gilla så mycket rosa, men antar att jag fick lite feeling. 

Den här ser inte mycket ut för världen men är superfin på. Funkar på de lite kyligare sommarkvällarna.

Jag har köpt mycket kjolar, shorts och byxor på senaste så nu är jag tvungen att hitta lite ljusa och enkla basic toppar att matcha allt med till vår och sommar. Tyvärr fick det bli en retur på denna då jag beställde en S men den var lika bred som en L. 

En sommarklänning, kanske den man ska ha till midsommar? haha. Nä, men en enkel men väldigt fin och somrig klänning som funkar till det mesta.
#1 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Tröjan var riktigt fin :)

#2 - Josäfin Andersson

så snygg t-shirt, synd att den var för stor :(

#3 - Netti Starby

Vilka fina plagg du klickade hem! :-D Kramis

#4 - Alice Lindström

Fina plagg!