Outfit - Lördag

(null)
Väska - Calvin Klein, linne - Lindex, jacka - Hansens, byxor - Vila/VeroModa, skor - Ivyrevel.
 
Är det någon fler än jag som har en totalt SVART garderob vintertid, men så
fort det blir lite sol ute så får jag en väldigt ljus eller färgglad garderob. 
 
Goddagens på er! Idag har jag jobbar 9-15. Pga sjukdom och bilproblem så var jag helt själv på jobbet idag, men det gick toppen det med. Cyklade snabbt hem för att se hockeyn, där Sverige just nu spelar otroligt bra. De har en ledning med 4-0 och med trejde perioden kvar. 
 
Ikväll efter middagen ska vi åka förbi Miccan en sväng eftersom hon bjudit till drink- och spelkväll. Det blir lite kubb och sällskapsspel samt en massa surr. Blir nog väldans trevligt!
#1 - Netti Starby

Vad skönt att det gick bra på jobbet fast du var själv och snygg outfit! :-D Kramis

#2 - Johanna Utterberg

Fina du, snygg outfit! :)

#3 - Linnéa

Sååå fint :)

#4 - JUNITJEJ

Vilken fin outfit!

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag råkade krossa får antennsladd idag, så detblev ingen hockey ;D

jag brukar nog ha ganska liten skillnad mellan sommar och vintergarderob, haha. Samma kläder typ! Är rätt varm av mig, så är förhållandevis nätt klädd även på vintern... knäppt egentligen eftersom vi har det så himla vinter på vintern här i umeå...

#6 - Miss Jennifer

Riktigt snyggt :D

#7 - Jeanette

Vad roligt med drink- och spelkväll :)

#8 - Angelica Wåhlin

Så fin outfit!

#9 - ullie

så fin du e
skönt att det gick me dagen duktiga dej

#10 - Matilda Berlin

Sååå fin outfit! Passade dig verkligen superbra vännen =) Kram <3

#11 - Sara Ekman

Snyggt :)

#12 - Alice Lindström

Älskar outfiten!

#13 - Mia Forsberg

Sverige spelade riktigt bra igår och utklassade, så skönt! :D Ska bli kul att se finalen ikväll. :D Vad skoj att spela kubb! Det är flera år sen jag sist gjorde det men alltid lika skoj när det väl händer :)

#14 - Alice

Skönt att det gick bra att jobba själv, och vilken mysig kväll det låter som att ni hade! ^^