Fakta om mig - Sommar edition

Jag tycker dom här fakta-inläggen om en själv är så roliga och intressanta att läsa på andras bloggar. Ibland är det likt en själv och ibland inte. Här kommer en liten sommar-edition:
 
- Jag fryser hela tiden och klär mig oftast "för mycket". Eller kanske inte fryser, men jag tycker det är sjukt obehagligt när jag känner att det blåser eller drar. Kan möta folk i shorts och linne när jag cyklar till jobbet, och själv har jag scarf och fingervantar på. Är alltid sist med att gå barbent och ta av jackan, för jag klarar inte av när det blåser. Börjar frysa direkt, även fast det är typ 20 grader utomhus. Det enda stället jag inte fryser på är på balkongen där solen steker. Har även lätt för att bli sjuk om jag tex sover med öppet fönster för det drar.
 
- Jag är en badkruka. Vilket även har att göra med att jag fryser typ en timma efter så det är inte värt att bada. I fjol var det så dåligt och kallt väder så det blev inte ett enda dopp i havet under sommaren. Annars försöker jag väl bada minst en gång, men det var helt enkelt för kallt. 
 
- Doften av nyklippt gräs och doften av grillat är verkligen mina favoritdofter under sommaren.
 
- I framtiden vill jag ha en husvagn. Tänk så mysigt att ha husvagnssemester i Sverige under somrarna. Det gjorde vår familj alltid när jag och min syster var små. Istället för att ha en stuga på ett och samma ställen så kan man istället utforska olika svenska städer. Jag tycker ju resa är väldigt roligt, oavsett om det gäller Sverige eller utlandet.
#1 - Angelica Wåhlin

Delar verkligen dina favoritdofter :)

#2 - Flisan

sv: de vare för mig oxå hehe :P

kul att läsa :D

#3 - Netti Starby

Det är verkligen mysigt att sova i en husvagn och doften av nyklippt gräs och grillat är så härligt! :-D Kramis

#4 - Linnéa

Så intressant & spännande inlägg <3

#5 - Celine

Haha åh min största dröm när jag var liten var att ha en husvagn!

#6 - ullie

ja men roliga inlägg o läsa
gillar husvagn haft då ja va liten men nu blir det inte sen min pappa do ode sålde sin så ja maken säger blankt nej =)

#7 - Frida

Ja verkligen, och det är ju sååå härligt ute nu! :D
Jag fryser också JÄMT!

#8 - Sara Ekman

Kul att veta! :)

#9 - Alice Lindström

Vilken mysig läsning!

#10 - Matilda Berlin

Nej vad kul att läsa!! Är också en sån som konstant fryser, haha! Medan jag och Richard sitter i soffan och äter mat har han på sig shorts och linne och går och öppnar dörren för att det är så vart, medan jag sitter i långbyxor och virar in mig i en filt, hahaha! Kram fina <33

#11 - Louise

Va roligt med lite fakta om dig! :D

#12 - Emma Engström

Jag är verkligen också en såån badkruka, haha! :D

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh vad kul att du gillar husvagn! Jag tycker inte om att åka eller köra bil, så det hade inte varit så lyckat. Däremot vill jag himla gärna ha en båt i framtiden!

#14 - Alice

Åh, jag är preciiiis likadan på första punkten, haha!

#15 - Julia

Så härligt inlägg!!

#16 - Johanna Utterberg

Vad kul och få veta mer om dig! :)

#17 - Miss Jennifer

Kul att få veta mer om dig :)

#18 - JoJo

kul att få veta mer om dig :) jag är som dig när det kommer till första punkten. haha!

#19 - Sussi

Jag är också en stoooor badkruka. Är det inte mer än 25-26 grader i vattnet och sol på land så kommer inte jag i. Många somrar har gått då jag inte badat alls haha

#20 - Emma Engström

Håller verkligen med om dofterna, de tillhör sommaren! :D

#21 - Linda

gick inte att komentera där du hade ritat, jäklar vilken talang du är! Hade viljat att du ritade av mig!! wow säger jag bara!