Veckans planer

Då var det återigen en ny vecka. Känns lite konstigt med en full arbetsvecka men eftersom jag är ledig idag och börjar 15.30 på torsdag så känns det ändå som en lite lättare vecka. Idag är det fortsatt sol så ska strax sätta mig ute på balkongen och äta en god frukost och lyssna på en podcast. Unnade mig lite sovmorgon idag eftersom jag stigit upp tidigt hela förra veckan.
 
Måndag:
- LEDIG! Ska pyssla på lite här hemma. Städa, sitta ute på balkongen, göra middag, boka stockholm och utlandsresa till sommaren.
- Gymma, bröst/triceps
- Se basket på tv

Tisdag:
- Fixa mina naglar 07.30 - ÄNTLIGEN! :D
- Jobb 9-18
- Gymma, ben/rumpa
- Se Sverige-Ryssland 20.15
 
Onsdag:
- Jobb 9-18
- Se basket på tv (ev sista final-matchen, annars match på fredag också)
 
Torsdag:
- Gymma, rygg/biceps
- Jobb 15.30-20
 
Fredag:
- Jobb 9-18
 
Lördag:
- Jobb 9-15
- Gymma axlar/mage
- Se semifinalerna i Hockey VM
 
Söndag:
- Se finalen/bronsmatchen i Hockey VM :D
 
Ungefär sådär ser denna vecka ut. Gymmandet kanske byter dagar här och där, för nu måste jag ju kolla vilka matcher jag ska se på tv. Det är ju hockey vm hela veckan och basketen spelar sina sista finalmatcher. Haha, fullt upp med sporten. Men som sagt, en rätt oplanerad vecka där jag kan styra det lite som jag själv vill. Känns skönt!
#1 - Meg

åh vad härligt att vara ledig på en måndag! njut! :*

#2 - Johanna Utterberg

Skönt med en ganska oplanerad vecka, hoppas den blir bra :)

#3 - Netti Starby

Vilken härlig vecka du har framför dig! :-D Kramis

#4 - BYSOFIA

Låter som en fin vecka fina du! Ha en toppen ledig dag idag! KRAM från livet i Marbella ❤️

#5 - Josefin Nilsson

Ser ut som en riktigt bra vecka! Hoppas att den blir superbra :)