Gymmet

(null)

Träningspass nummer tre för veckan är avklarat. Det blev ett 55 minuters spinningpass. Så svettigt, jobbigt och skönt! Har försökt lägga till nån form av kondition ett pass i veckan för att få upp flåset lite. Kör fortfarande på med fem pass i veckan vilket funkar toppen. Är ju roligt nu i början när man känner att man kan öka på vikterna rätt fort. 

Jag och Adam såg förresten precis färdigt serien Störst av allt. Tips tips! Första svenska Netflix-serien. Nu hoppar vi direkt vidare till The Sinner. Vi är inne på andra avsnittet och än så länge verkar den lovande. 
#1 - Netti Starby

Vad härligt med träning och bra jobbat! :-D Kramis

#2 - Johanna Utterberg

Vad härligt med ett träningspass! :D

#3 - Joakim

Tack för bra filmtips, 👍.. Ang din tr och konditionsbiten, försök lägg till fler renodlade konditiinspass, vet du hur du effektivast ökar din kondition?

Nu skall jag sova, trevlig tors..

Svar: Jo vet att jag måste lägga till fler konditionspass men det är så tråkigt! :)Nä hurdå?? :)
Linneakin

#4 - Matilda Berlin

HEJA DIG hjärtat!! Så himla grym ju!! Och ja - ÄLSKA störst av allt! Den var verkligen så otroligt bra!! Stor kram finaste <3

#5 - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Härligt med träning. längtar så tills min förkylning släpper så jag kan komma igång och träna igen!

#6 - My Nordqvist

Härligt pass :D

#7 - Josefin Nilsson

Åh har länge tänkt på att prova spinning, hur tycker du att det är? :)

Svar: Man fick ont i baken dagen efter! Men annars var det jobbigt och roligt :)
Linneakin

#8 - Caroline

Härligt träningspass! :)

#9 - Linnéa

Grymt jobbat! 👊🏻
Kul att du också gillar serien, eller ja, jag älskar den 🥰

#10 - Emma Engström

Aldrig testat på spinning men jag kan tänka mig att det är SÅ jobbigt :'D Heja dig!! <3

#11 - Sara Ekman

Härligt <3

#12 - Sarah

Jag håller på att kolla på Störst av allt men har bara sett ett avsnitt än :)

#13 - Joakim Ramqvist Hallin

Hoppas du har en trevlig helg, jo det där m kondition.. Försök göra en stegvis ökning av pass och tillfällen, du kanske kan se ngt progr på TV som du tycker om samtidigt (många gym har tv-apparater i konditions delen) och kör intervaller. Följde i princip alla "Vinterstudio" progr i vintras ex. på mina gym, 😜. Kanske är det till hjälp om du tr m ngn som är mer van m sådan tr, ofta roligare om man år två också, 😊..