Ommöblering av inredningsprylar

(null)
Så här såg det ut före. 

(null)
Och efter! (plus att vi hunnit få upp spotlightsen). Är inte riktigt nöjd med vänstra delen, men det får duga tills vidare. 

(null)
Sist jag dammtorkade så fick jag ett litet "inrednings"-ryck. Jag brukar byta plats på mina prylar och inredningsdetaljer för att få hemmet att kännas lite nytt. Vissa grejer ställer jag undan i ett skåp och tar fram om ett halvår igen.

(null)
Vaserna brukar tillexempel hamna på tv-bänken ibland och på sideboarden ibland. 

#1 - Sara Ekman

så fint <3

#2 - Frida

Fint! Jag gillar också att pyssla och ändra med inredning.
Ja det är rätt spännande att flytta utomlands :) Nu är jag rätt van vid att bo i ett annat land då jag senare detta år har bott utomlands i ca 5 år. Får se när och om man flyttar till Sverige igen :)

#3 - Angelica Wåhlin

Det blev ju jättefint :)

#4 - Amanda Sofi

Så fint de blev!

#5 - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Kul att flytta om lite, blev jättefint!!

#6 - Carro

Så snyggt det blev! 😍

#7 - Hilma Eklund

Men vad fint du har det! :D

#8 - Emma Engström

Guud så fint du har det verkligen! :D <3

#9 - Sarah

Så himla fint du har det :) Det var lättelängesen jag skrev till dej men har inte hittat dej nånstans :)

#10 - Linnéa

Men åh, blev hur fint som helst 🥰

#11 - lindajanssons - fashion

Wow! Jag älskar det😍 Shit vad fint😍

#12 - Flisan

sv: tack <3

fint :D

#13 - Netti Starby

Åh vad fint du har det! :-D Kramis