Himmelsdalen - tips!

(null)

En serie jag började titta på förra veckan och fastnade direkt för är den svenska dramathrillerserien Himmelsdalen. Älskar serier där man är fast redan efter första avsnittet. Denna är en sådan! Tips tips :)

Den handlar om Helena som luras till Alperna för att besöka sin tvillingsyster Siri. Plötsligt försvinner Siri och kvar står Helena, fångad i systerns liv - som patient på en forskningsanstalt för psykopater. 

Älskar ju denna genre på serier och tycker den är så spännande. Har även kört igång med andra säsongen av Mindhunter, vilket också handlar mycket om psykologi. 
#1 - Joanna

Åh, den serien har jag faktiskt inte sett. Kul med tips. Kanske ska pröva se den då. Kram

#2 - Angelica Wåhlin

Åh, tycker den verkar intressant!

#3 - Bunny Therése

Åh, tack för att du skrev om detta, hade helt glömt den! Ska absolut se, blev så nyfiken av trailers jag sett tidigare!

#4 - Alice

Åh, har sett reklam för den, den verkar väldigt bra! ^^

#5 - Ida

Åh denna måste jag kika på! Kollar inte på någon svensk nu och alltid roligt att ha någon av dem också! :D

#6 - Johanna Utterberg

Men åh så spännande tips!! :D

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

har sett reklamen för den, verkar så sjukt otäck!

#8 - Sara Ekman

Tack för tipset <3

#9 - Emma Engström

Åhh den har jag faktiskt hört mycket bra om!! :D <3

#10 - lindajanssons

Tack för tips!😊

#11 - emiza

vill kolla den serien. Bra tips