Christmas on Ice

(null)
(null)

Igår var jag på Christmas on ice, en föreställning som Luleå konståkningsklubb anordnar varje år. Har tänkt gå på den flera år men det har aldrig blivit av. Dessutom har showen blivit större och större varje år så nu var det äntligen dags. 

Förutom klubbens egna åkare (och Luleå hockeys j20) så var även svenska och finska proffsåkare på plats och gjorde så fina nummer. Mariette och Micke Holm stod för sång och det var verkligen mysigt att vara i ett nedsläckt Coop arena. 

Jag trodde dock det skulle vara någon röd tråd genom hela, typ som en julsaga/berättelse och inte bara enskilda nummer men där hade jag lite fel. Dock var det superbra ändå och det var så häftigt att se så duktiga åkare live och inte bara på tv. 
#1 - Lisa

Vad roligt :) Alltid velat se någon typ av Christmas on ice :)

#2 - Sara Ekman

Coolt! :) Konståkning är så fint att titta på!

#3 - Netti Starby

Vilken härlig show du var på! :-D Kramis

#4 - Alice

Åh, wow, så mäktigt att gå på! ^^ Förstår hur du menar med röd tråd, är ju lite vad man förväntar sig!

#5 - Julia Svensson

Åh så fint!!!

#6 - Carolina

Vad roligt att se på! Kan tänka mig att det var roligt att se proffs live :D
God jul!

#7 - Annie - Stora Små Äventyr

Kul att det var bra även om det inte var exakt så som du hade tänkt dig :)

#8 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Låter jättemysigt måste jag säga :). Jag har aldrig sett konståkning någonsin, men skulle så gärna vilja gå på något sådant. Tror dock inte det är så stort här i Falun. I min hemort Orsa tycks det dock blivit lite större :D

#9 - Emma Engström

Men gud vad mysigt att kika på! Kan tänka mig att det var hur fint som helst :D <3

#10 - Jasmine

Vad kul! Konståkning imponeras jag av.

Svar: Tack för kommentaren. Kul att du uppskattade inlägget om vår resa längs Route 66 med dagsmålet Las Vegas.

Kram

#11 - Ullie

ja men ja har hört att det ska va så mysigt o proffsigt en rolig grej

#12 - Johanna Utterberg

Vad roligt att se på det! :)