Just nu

Jag märker alltid att jag blir mer inaktiv här på bloggen under sommaren. Dels har jag fullt upp på jobbet dagarna innan semestern men samtidigt hittar jag på så mycket mer om kvällarna/helgerna så jag prioriterar bort bloggen lite. 

Här är lite som hänt på senast (förutom jobb):

Har kommit igång med träningen igen efter 2-3 veckor av hosta och hängig. Har börjar köra 4-5km löpning i veckan plus intervaller i ormbergsbacken. Sedan har jag klämt in 1-2 styrkepass i veckan. 

(null)


I början på juni började jag renovera hallen litegrann. Fick gjort det mesta grovjobbet direkt men nu har jag varit på latsidan med de sista detaljerna. Måste införskaffa lite verktyg osv, så ska ta tag i resten denna vecka så att det är färdigt innan semestern. Här är en bild efter att jag monterat upp den nya taklampan!

(null)


I lördags åkte jag och hälsade på min moster med familj. Kl.9.30 bjöds det på en utsökt "hotellfrukost". Det var rätt dåligt väder så vi hängde inomhus hela dagen. 

(null)
#1 - lindajanssons - fashion

Ja men verkligen hotellfrukost! 🙌

#2 - Anonym

Skönt att vara igång med träningen igen!

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Det är nog ganska vanligt att det blir så sommartid :)

#4 - Ulrika Webersköld

mm men va gott . ja vädret kunde väl va bättre . fy vart är min sommar. ja det en rolig folkfest o skoj så många tävlar är väldigt impad

#5 - Matilda Berlin

Förstår det verkligen helt! Även om jag tycker det är skittråkigt, för man saknar dig helt klart här inne, hihi! KRAM hjärtat <3

#6 - Marie

Oh fint det är i hallen den gråa färgen är så snygg, den spegeln har jag med

#7 - Netti Starby

Vad härligt att du har kommit igång med träningen och vilken fin taklampa! <3 Kramis

#8 - Frida

Nä det börjar verkligen närma sig nu :D
Jag brukar vara likadan på sommaren, det är så mkt annat som händer. Denna är jag dock inte lika aktiv :p
Asså frukost är ju dagens godaste mål! Det där ser riktigt nice ut

#9 - Sara Ekman

Åh så god frukost <3

#10 - Emma Engström

Åh jag tycker verkligen det låter himla mysigt alltså! Skönt att du kommit igång med träningen också, grymt! :D KRAM

#11 - Anonym

Gråa väggar <3 Det ska våra också bli så fort vi byggt klart. Det är så fint!

#12 - Joakim Ramqvist Hallin

Låter bra att du tycker du kommit igång m tr 👍, den ger ju så mkt, ell hur? Hälsa och friskvård i synnerhet, 😉. Förstår att du prioriterar annat än bloggen i skrivande sommarstund, vem gör inte det, (kanske inte dem som vill synas "lite extra" av olika skäl, 😁 ell får ngn slags inkomst därifrån).. Lycka till m renoveringen och hoppas du får en skön och fin semester, 😊..