Ny kjol och topp

(null)
Hittade en supergullig kjol på nakd förra veckan!

Förut körde jag alltid på jeansshorts under sommaren men nu när jag blivit äldre känner jag mig inte lika bekväm i det, därför håller jag sakta men säkert på att införskaffa en sommargarderob med kjolar och klänningar. 

Förutom den söta kjolen så köpte jag en basic vit t-shirt från monki. Tyckte ärmarna var så himla fina. 
#1 - https://siliiins.blogg.se/

Riktigt söt kjol!! :)

#3 - Louise

Superfin! :D <3

#4 - Alice

Åh, så söt kjol! ^^ Föredrar också kjol och klänning över shorts!

#5 - My Nordqvist

Åh vad fint!! Jag är inte heller så mycket för jeansshorts längre - som jag bodde i förut haha!

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Tycker du ser strålande ut! Men själv är jag 29 år och kör mer än gärna jeansshorts ;)

#7 - Ulrika Webersköld

ve du ja e samma fniss känns som för yngre fick ja för mej i sommar ha ha gud . jätte fin kjol o snygga skor me :D

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

håller med! Blååååbär är bäst!! <333

#9 - Sara Ekman

Snyggt<3

#10 - Emma Engström

Men alltså hur snyggt var inte detta?! WOW <3

#11 - Joanna

Så himla snygg kjol. Jag är lite kär i prickiga kläder. Kram

#12 - lindajanssons

Den passade dig så fint!😊