SEMESTER

Efter en hektisk sexdagarsvecka på jobbet stämplade jag ut klockan ett igår. Och inte bara för helg, utan för semester! Så. Jäkla. Skönt. Det har varit hamnfestivalen denna vecka så på vägen hem från jobbet köpte jag med supergoda donuts som vi kunde fira in semestern med. 

(null)
Iste, jordgubbar och rykande färska donuts på balkongen. Då mår man!

Nu är man alltså ledig i fyra veckor. Det är första gången jag är ledig så länge, så det ska bli spännande att se om man blir rastlös sista veckan eller ej. Nu hoppas jag bara att det blir lite varmare ute så man kan njuta av semestern till fullo. 
#1 - Netti Starby

Vad härligt att du har nu fyra veckors semester! <3 Kramis

#2 - Johanna Utterberg

Hoppas du får en underbar semester! :D

#3 - Alice

Åh, så underbart, både med semester och donuts, haha! ^^

#4 - My Nordqvist

Åh vad underbart!!! Njut!!

#5 - Ulrika Webersköld

men grattis eller hur man säger gud så skönt . onuts är sååå gott vi åt me socker på idag mummms det oxå
vvi åker på småutflykter för maken jobbar met men gör inget

#6 - Emelie

Grattis till semestern! Och jag ska hålla tummarna att vädret vänder för er nu! :)

#7 - Frida

Gud vad härligt!! Och Donuts sitter aldrig fel :D

#8 - Angelica Wåhlin

Hoppas du får njuta av din semester!

#9 - Sara Ekman

Åh vad härligt <3

#10 - Emma Engström

Åh vad roligt med festival!! Ha det nu SÅ bra på semestern <3 KRAM

#11 - lindajanssons - fashion

Oj oj oj, donuts, live love love 😍😅🤫