Busy busy

I helgen har vi haft finbesök från huvudstaden (en del av Adams familj) vilket har resulterat i att vi umgåtts och gjort mycket tillsammans i princip hela helgen.

I lördags spenderade vi dagen ute i deras släktingars stuga. Förutom lite storm så bjöds det ändå på hyfsat fint väder!

(null)
(null)

Denna vecka är ju även lite speciell, då det är kort jobbvecka igen. Dock kommer jag försöka trycka in lite "jobb" aka renovering här hemma istället. 

Måndag:
- Jobb 9-18
- Måndagslyx med middag från Waldorf med Adam

Tisdag:
- Gymmet 7-8 (mest core/styrke)
- Jobb 9.30-18
- Se innebandy 18.30-20.30 eller gå på bilbingo. Inte bestämt mig än!

Onsdag:
- Hotellfrukost 7.30 med kollegorna för att fira att jag jobbat där 1 år. :) 
- Jobb 9-16
- Hårfix på jobbet! Jag ska dock bara sätta om mitt hairtalk. 

Torsdag:
- Städmorgon (dammsuga, dammtorka och allt annat kul) 
- Börja renoveringen av hallen! Ska försöka hinna ta ner grejer från väggarna, riva bort listerna, tvätta och maskera vägg + lister. 
- Min moster och familj kommer på besök en sväng. 

Fredag:
- Jobb 7.30-16
- Gymmet 17-18 (mest kondition/intervaller)

Lördag & söndag:
- Hyfsat oplanerat så ska ta det som det kommer. Förhoppningsvis göra ett ryck med hallen och även börja måla en tavla jag ska ge bort i present. 
#1 - Julia Svensson

Åh så mysigt!!

#2 - Netti Starby

Vad mysigt att ni hade besök och vilken härlig vecka du har framför dig! <3 Kramis

#3 - Matilda Berlin

Men åh! Det låter ju faktiskt som en toppenvecka. Hotellfrulle, lite renovering, träning en lugn helg - vad mer kan man be om liksom?? Hihi!! KRAM hjärtat <3

#4 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Låter som du verkligen planerat din vecka :).

#5 - Emma Engström

Åh men vad mysigt ni verkar ha haft det och SÅ härliga bilder! :D KRAM

#6 - Alice

Så trevligt med en hotellfrukost, och härligt med så mycket gym! ^^