Vårruset

Sjukt dåligt tajming att min hals började göra ont bara ett par dagar innan Vårruset. Jag som hade taggat upp inför detta! Nåväl, jag tog mig igenom 5km på ca 25 minuter. Sämre tid än när jag brukar springa själv, men om inte annat så var det en väldigt kul kväll. Man träffade så många man inte sett på länge. 

Efter loppet så hade vi lite picknick. 
(null)

(null)

(null)


#1 - Elin Bäckström

Åh härligt! Hur långt var loppet?

#2 - Malin

Men wow så kul!
BRA JOBBAT :D

#3 - Netti Starby

Vilket härligt lopp du var på! :-D Kramis

#4 - Ullie

har nog gjort min sista vårrus annars är de nog typ 15 ggr år minst för mej men inte me dessa ben o knä
det är så speciellt men japp man får typ gå ändå man är på första för allt folket ju men ja huvusaken o va me det är så skoj krya halsen kram

#5 - Ida - foto & häst

Men så roligt med vårruset! Synd att du skulle bli förkyld dock men bra tid ändå :D

#6 - Matilda Berlin

Men alltså HUR grym är du inte hjärtat?? Woop woop woop!! <3

#7 - Sara Ekman

Bra jobbat! :)

#8 - Flisan

sv: hehe ja de tkr jag :P

härliga bilder :D

#9 - Alice

Så duktigt av dig att du sprang ändå! ^^

#10 - Emma ngström

Men wow, heja dig som faktiskt orkade ta dig iväg ändå! Det var inte alls dåligt <3 KRAM

#11 - Johanna Utterberg

Åh vad roligt med vårruset! :)

#12 - Joakim Ramqvist Hallin

Bra jobbat, duktig.. Mysigt m belönings-picknick, after.. 👍😉👏

#13 - Sarah

Så typiskt att du blev sjuk till det.