Blomvård

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår gav jag mina älskade blommor lite vård och omtanke. Jorden har i princip varit snustorr sen den varma sommaren, monsteran hade vuxit ur sin kruka, vissa blommor höll på att falla över sina krukor och det var hög tid att dela upp svärmorstungan. Som ni hör så var det en del att göra, så jag och mormor hade å göra hela förmiddagen. 

Fick även två nya blommor i min ägo, då mormor hade med en tjusig Aralia och det populära elefantörat. Tusen tack! Så gulligt av henne. <3 Krukväxter ger en sån levande och varm känsla i hemmet. 
#1 - Netti Starby

Så många fina blommor du har och så smart du gjorde med monsteran :-D Kramis

#2 - Linnéa

Åh, älskar gröna växter 🌱

Tack, är supernöjd med mina secondhand-fynd, framförallt handväskan 🥰

#3 - Celine

Ååååh så fina plantor du har!!!

#4 - Joy

Åh, vad mysigt! Älskar att hålla på och fixa med mina växter, det är så himla härligt! 💞

#5 - Sara Ekman

Fint! :)

#6 - Ida - foto & häst

Så härligt att ha fixat med blommorna! Riktigt fina :D

#7 - Linda

så fint !! :D

#8 - Jennifer

Tack för påminnelsen att jag måste köpa blommor/växter till grabbens rum haha :P

#9 - Ullie

var kväll mär ja sätter mej vid tv dååå kommer ja på ojdå glömt vattna idag igen får snart skriva lappar

#10 - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Härligt, blommorna behöver också lite omtanke ibland!

#11 - Matilda Berlin

Men åh! Håller verkligen alla tummar och tår för att mina växter lyckats kämpa sig igenom dom här två veckorna vi nu varit borta, haha! Älskar din Monstera! Verkligen så himla fin! Kram finaste <3

#12 - Emma Engström

Haha åh! Önskar verkligen att jag hade gröna fingrar :'D <3

#13 - Carro

Så fint med massa blommor hemma! 😍

#14 - lindajanssons - fashion

Gröna växter är väl allt🙌🌾

#15 - Johanna Utterberg

Vad kul med blompyssel och fix :)