Min helg i bilder

Mina helger brukar oftast sammanfattas med god mat och god dryck, och så gjordes även denna helg. Adam har varit i Oslo tors-sön så jag har fått sysselsätta mig på egen hand hela helgen. Kan vara skönt att vara själv ibland, men mycket mysigare när han är här!

I fredags var jag med min syster efter jobbet. Vi gick på stan en sväng och sen åkte vi till mig och käkade varsin Spicy Pokébowl från Råvara. Det är typ det godaste som finns!
(null)

Mina nya glasögon som jag beställt för en vecka sedan hade kommit så sprang även förbi och hämtade ut dom. Dock måste jag tillbaka och justera dom lite eftersom jag upptäckte nu under helgen att de glider ner på näsan efter ett tag. 
(null)

Under lördagen så tog jag tag i den stora och årliga garderobsrensningen. Tog fram sommarkläderna och satte undan vissa stickade plagg osv. Slängde även en hel bunt med utslitna plagg som bara legat och skräpat längst in i garderoben. På kvällen for jag till en kompis på 30-årsfest. Det blev vin och dans hela natten lång. 
(null)

Och på söndag var jag bortbjuden på middag och häng hos min moster. Vi spelade även lite sällskapsspel innan jag begav mig till flygplatsen för att hämta Adam. 
(null)
#1 - Elin

Så himla fin!! Och så härlig helg du verkar ha haft. Hoppas du får en superfin vecka❤️

#2 - Netti Starby

Så fina glasögon men vad tråkigt att dom glider ner efter ett tag. Mysig helg du har haft! :-D Kramis

#3 - Ullie

låter som en bra helg men ja man väljer alltid de där gubbarna hemma ändå det är konstigt fniss
ta han om dej kram

#4 - Matilda Berlin

Men HERRE vad underbart! Och framför allt HERRE vad gott!! Stor kram finaste <3

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Dina nya brillor är såååååå snygga :D :D

#6 - Sara Ekman

Mums <3

#7 - Julia Svensson

åh så fina bilder!!

#8 - Anita S

Härligt :D

#9 - Ida

Åh massa god mat ju! Så härlig helg :D

#10 - Alice

Skönt att rensa garderoben, det gjorde jag förra helgen, och så kul med 30-årsfest! ^^

#11 - Emma Engström

Åh jag kan verkligen tänka mig att det inte varit en så tokig helg, låter och ser ju fantastiskt ut! :D Kram

#13 - Johanna Utterberg

Vilken mysig helg du har haft! :D