Overnight oat + chokladchiapudding

(null)

(null)

Provade en lite nyttigare efterrätt som var smaskens. Overnight Oats med chokladchiapudding toppad med lite blåbär, kokoschips och jordnötssmör. Så gott! Overnight oats är ju även den perfekta frukosten för den morgontrötta eftersom man gör den kvällen innan och stoppar den i kylen över natten. 

Nu kommer jag inte ihåg exakt receptet till dessa godbitar, men hittade den i en ica buffé-tidning. Något likt detta var det - RECEPT TILL OVERNIGHT OATS OCH CHIAPUDDING  I övrigt så har jag gjort sjukt många rätter från den tidningen. Väldigt gott och oftast väldigt enkla recept. Tips tips!
#1 - Netti Starby

Vilket smarrigt tips! :-D Kramis

#2 - Marie

Men oj det där såg verkligen smaskens ut, snygga bilder

#3 - Julia Svensson

Åh gud så gott!!

#4 - Alice

Wow va gott!!

#5 - Jennifer

Men mums vad gott :D

#6 - Lisa

Det där såg ju verkligen riktigt gott ut :) Tack för receptet :) kram

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag gör vanliga oats tillö frukost :) tar också bara 2 minuter och trevligare när det är askallt i lägenheten, tycker jag! på sommaren däremot måste overnight och chia vara uuuunderbaaart! Och som efterrätt såklart :D

#8 - Emma Engström

Åh det här verkar ju hur mumsigt som helst, vore superkul att testa på! :D KRAM

#9 - korkochkapsyl

Låter gott, kanske provar jag nån dag, jag är lite av en fegis;)

#10 - Ullie

känner att ja är ålig på chia . har smakat på det men nja =)

#11 - Johanna Utterberg

Åh så gott det ser ut! :)

#12 - Alice

Så himla gott! ^^ Jag brukar ofta göra chiapudding eller overnight oats till frukost, så smidigt att bara ta fram!

#13 - Angelica Wåhlin

Så gott det ser ut!

#14 - Annie - Stora Små Äventyr

Vad mumsigt! :D

#15 - Sara Ekman

Men åh så gott <3

#16 - Carolina

Låter riktigt gott! Dock har jag aldrig testat chiapudding :)

#17 - Amanda (Swedish Passport)

Men mums, såg ju verkligen supergott ut :)