Padel

(null)

Igår testade jag på Padel för första gången. Har ju hört talas om det tidigare men aldrig satt mig in i det, så nu var det dags. Racket-sporter har aldrig riktigt varit min grej när man testat på det i skolan, då är mer bollsporter min grej, hehe. Men det blev lite svettigt och vi alla var på samma nivå så det var faktiskt väldigt roligt! Kul att göra något annorlunda.

Vi körde 1,5h och för mig hade det räckt med 1h. Inget jag skulle vilja börja spela regelbundet, men absolut en kul grej att kanske göra med kompisar eller som "team-building/friskvårdsaktivitet" med jobbet. Det får 3 av 5 i betyg av mig. 

(null)

Efter padeln åkte vi och bastade, käkade gomiddag och festade natten lång. Kort och gott, en mycket trevlig lördag! 
#1 - Netti Starby

Vad kul att du fick testa på det och jag har aldrig hört talas om padel tidigare :-D Kramis

#2 - Emma Engström

Har aldrig hört om det förut jag heller faktiskt, helt nytt för mig men så roligt! :D<3

#3 - Ullie

låter som en härlig lördag hoppas du hunnit med en massa idag oxå eller bara vilat kanske

#4 - Elin

Åh så kul - himla mysig bild!! Kram <3

#5 - Sara Ekman

Kul :D

#6 - Sarah

Så kul att testa nåt nytt :)

#7 - Ida - foto & häst

Så roligt att testa!! Har hur många som helst som spelar i min släkt nu plötsligt haha, bland annat min pappa som älskar det, dock är han ett stort fan av tennis också så ja det kunde man ju kanske lista ut haha ;)

#8 - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Vad roligt med Padel :D

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag gillar verkligen racketsport, är precis tvärtom :D

#10 - Frida

Det blev han nog glad över :D Chromecast är ju jättesmidigt att ha hemma :)
Vad kul,jag läste i en artikel härom dagen om hur populärt Paddel har blivit i Sverige

#11 - Johanna Utterberg

Vilken härlig lördag och kul och testa något nytt! :)

#12 - Louise

Hade med velat testa det! :D <3