Som helg fast mitt i veckan

Hoppas ni hade en trevlig valborg! Jag och Adam tog det väldigt lugnt igår. Vi båda fick gå hem lite tidigare från jobbet så då for vi och handlade till kvällens middag - Fetaostfyllda biffar med tzatziki. Efter middagen såg vi serier, drack lite gott vin, åt lite choklad och tog det väldigt lugnt. Grannen hade fest och man kände sig nästan som en pensionär när man skulle gå och lägga sig och hörde stojet under oss. 

(null)

Idag åt jag en smoothiebowl till frukost med bland annat mango, avokado och bladspenat. Sen for vi på födelsedagslunch/fika och nu sitter vi och taggar igång oss inför dagens gympass (marklyft+axlar). Så himla skönt att ha fått en dag ledig mitt i veckan!

#1 - Frida

Lät som en riktigt bra kväll :) Blev väldigt lugnt här med

#2 - Ida - foto & häst

Så mysig valborg! Hade också en lugn valborg detta året :D Så gott med smoothiebowl!

#3 - Celine

Men lägg av så gott det där såg ut!!

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag HATAR när mina grannar har fest, men jag tror att det är för att jag bodde granne med ett festkollektiv som gärna BÖRJADE festen klockan 2 på morgonen och höll på till 6-7 på morgonen. Man hann verkligen JUST somna som de satte igång. Idioter. Torsdagar och söndagar var dessutom favoritfestdagarna...

#5 - Elin

Åh så gott!! Håller med, det har verkligen känts som en lördag idag!!

#6 - Netti Starby

Så himla mysigt ni hade det och jag tog det också lugnt! :-D Kramis

#7 - Johanna Utterberg

Låter som en skön och fin valborg :)

#8 - Ullie

här va en lugn dag kväll oxå . ingen eld då det är eld förbud men ja lite skönsång o lotter o korv sen hem igen
ja vi e samma inget direkt festande i så all med kompisar o stilla drickande o god mat så nä inget för oss
lung dag idag

#9 - Matilda Berlin

Men alltså HERRE vad god den smoothiebowlen såg ut! Kan man beställa en till frukost imorn eller?? =) KRAM <3

#10 - Jasmine

Åh, ni tycks ha haft en härlig dag mitt i veckan!

(Jag är också mindre glad i grannar som stör och är respektlösa.)

Svar: Tack för din kommentar om min kreativitet.

Kram