Trevlig helg!

Åh vilket underbart väder helgen inleder med. Det var supermycket folk på uteserveringarna när jag cyklade hem från jobbet. Fick så mycket extra energi så jag gjorde helgens städning direkt jag kom hem. Ikväll ska jag och Adam lyxa till det med middag på stan och imorgon har jag som mål att äta både frukost och lunch utomhus i solen. 

Här är några jobb från denna (och förra) veckan:

Hade en kund med superlånga fransar i sig själv som jag gjorde en lashlift på. Blev såå fint!
(null)
Hade även mamma på besök och på henne gjorde jag en ljusare balayage. Jag lyfte upp det ljusa mer mot utväxten och tonade in allt i en kola/karamell ton. 

Den största färgförändringen var denna. Från kopparbrun till kopparblond! Vi la en bottenfärg, avfärgning/rensning och massa ljusa slingor. 
(null)


Och så här har det sett ut på mornarna. Så mysigt med lite vindruvor och tända ljus i personalrummet!
(null)

#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

bra jobbat!! :D

#2 - Jasmine

Mysigt att komma till jobbet där det är tända ljus.

Svar: Tack för din kommentar!

Önskar dig en fin helg.
Kram

#3 - Netti Starby

Åh vad fint det blev med fransarna och frisyrerna. Du är verkligen duktig! :-D Kramis

#4 - Ullie

ja ska få nya fransar på måndag längtar
va fint det blev har nog aldrig sett ett resultat efter sånt mn visst är det väl som man lyfter o gör sina egna fransar bara ? dålig på sånt där
fin lördag o du är så duktig

Svar: Jo, man lyfter/böjer upp sina egna bara och färgar dom svarta :) det håller väl ungefär 6-8 veckor
Linneakin

#5 - Matilda Berlin

Men alltså WOOOOW! Är verkligen så ledsen att du inte bor här! Är i sånt behov av en ny frisör och dig hade jag ju dött för att gå till <3 Så galet duktig!!!

#6 - Julia Svensson

Åh så himla fint!

#7 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Låter underbart att äta utomhus, jag är lite skeptisk på vädret här ännu solen lyser men det påstås bli regn :(

#8 - Alice

Håller med om att man får så mycket energi av solen och alla människor som är ute! ^^ Kul att se lite från ditt jobb i veckan! <3

#9 - Ida - foto & häst

Så duktig du är!! Blev verkligen superfint alltihop! :D

#10 - Joakim Ramqvist Hallin

Visst är vädret härligt ty underbara dgr vi har nu, /vi som älskar..

#11 - Sara Ekman

Så snygga jobb <3

#12 - Anita

Önskar även dig en fin helg :D

#13 - Sarah

Så roligt när det är mycket folk på uteserveringarna :)

#14 - Emma Engström

Åhh lashlift är verkligen. något jag skulle vilja testa på! Det är ju SÅ fint <3