Tapas style

(null)
(null)

I lördags blev jag och Adam bjudna på middag och spelkväll. Det var ett litet hopplock av rätter som bjöds på. Bland annat kycklingvingar, paj, melon, olika röror med mera. Efter middagen körde vi lite sällskapsspel. Det blev mest olika frågequiz som tex m.i.g. 

Denna helg blir inte lika fancy eftersom Adam är med jobbet i Oslo torsdag till söndag. Vilket blir rätt skönt då man får vara hemma själv och njuta samt få ordning och reda på hemmet. Jag städar alltid bättre när jag är själv för annars vill jag ju bara mysa och umgås, haha. Ska även baka lite under lördagen så får hoppas på att det lyckas bättre än förra gången då det inte blev lika saftiga bullar som jag hade hoppats på. 

Hoppas ni får en trevlig start på helgen imorgon!
#1 - FSHD Daniel

Älskar tapas! Bästa konceptet att äta på tycker jag, lite av mycket liksom! :)

#2 - Josäfin Andersson

Låter som en himla bra kväll! :D

#3 - Caroline

Åh så gott! Städar också bättre när jag är själv 😅

#4 - jessica

Ser mycket gott och härligt ut, hoppas du får en fin "ensam" helg <3

#5 - Delila

Åå va mkt gott!!

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Där är vi lika, städar också bättre ensam. Fast kanske inte för att mysa utan för att jag blir så trött på att allt rörs till direkt när man städar och fler är på plats :D. Älskar nystädade hem :).

#7 - Emma Engström

Nämen vad mysigt och himla roligt att bli bjuden på, mums! Hoppas det gick hur bra som helst med bakandet vännen <3

#8 - Frida

Vad gott! Älskar plockmat eftersom det blir lite mer variation i maten då :D
Sen är ju spelkvällar bland det bästa som finns!

#9 - Carolina

Lät som en trevlig förra lördag! Skönt att kunna få en ensam helg och få saker gjort du annars inte brukar få gjort. Jag håller helt med om sådant. När sambon t.ex. jobbar natt så känns det som om jag 'r ensam hela dagen eftersom han sover och får mycket gjort ;)

#10 - Netti Starby

Så gott det ser ut och vad härligt att du har varit hemma och fått saker gjort :-D Kramis

#11 - Ullie

åh ja vill nog me gå di mm så massa gott =) hoppas helgen är bra kramar

#12 - Amanda (Swedish Passport)

Men mums vad det där såg gott ut! :)

#13 - Annie - Stora Små Äventyr

Vad mysigt och vad mycket gott :D

#14 - Sara Ekman

Åh vad gott <3

#15 - Celine

Men muuuums!