FREDAG och date-night

(null)
(null)
(null)

Idag inleder vi helgen med datenight. Perfekt sätt att avsluta arbetsveckan på. Ett glas vin och riktigt god mat. Denna gång provade vi på Bistro Norrland. Jag har endast ätit lunch där tidigare, så var spännande att prova middag nu. Tog rödbets- och ädelostravioli. Det funkade, men var inte den bästa raviolin jag har ätit. Därefter tog vi en kaffedrink till "efterrätt" och sedan nästa buss hem. Nu blir det idolmys innan läggdags. Hoppas ni också haft en bra start på helgen!
#1 - Ullie

åh vva härligt det låter i har oxå haft fredagsmys inte dumt
ha en fin helg

#2 - Sara Ekman

Mys<3

#3 - FSHD Daniel

Jag tycker det är väldigt härligt att äta en god middag på fredagskvällen, som du säger, verkligen bästa sättet att avrunda vardagsveckan på! Laga god mat, vin och musik brukar vara standard för mig och min sambo på fredagar :)

#4 - Netti Starby

Vilken perfekt start på helgen och maten ser riktigt god ut! <3 Kramis

#5 - Alice

Så mysigt ju! ^^

#6 - Johanna Utterberg

Åh så mysigt med datenight! :)

#7 - Malin

Men så mysigt!

#8 - Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Så trist att det inte var det godaste du ätit :/. Då kan man lätt bli besviken.