This week

Det är helt sjukt hur snabbt tiden går. Ni ser ju på bilden hur mörkt det är ute på morgonen!? Jag tänkte att jag kör en liten snabb summering av denna vecka, som har varit väldigt intensiv ser jag nu. 

(null)


I början av veckan hade jag fina Michaela i frisörstolen. Denna gång var vi lite vågade och körde rosa! Hur fint blev det inte? Sen hann jag även med att hålla en lyckad stylingkurs med en av mina kollegor under onsdag kväll. 

(null)


På torsdag var jag med mamma och såg Mia Skäringers No more fucks to give. Visste inte riktigt om jag hade några förväntningar och vet fortfarande inte vad jag ska säga om den, då den var annorlunda är grejer som folk gjort tidigare. För en kvällstrött person som mig så var den dock aningen för lång för att hålla intresset uppe ända till slutet. Men jag älskar Mia skäringer som komiker och att hon vågar säga vad hon tycker!

(null)
(null)


I fredags hann jag permanenta min fina mormor och sen var jag och såg första basketmatchen för i år (som tyvärr blev en förlust). Tur att det blev andra resultat under lördagens innebandy då vi spelade hemmamatch. Efter den var jag dock ganska slut så jag och Adam rundade av lördagen med ost, kex, vin och filmmys. 

(null)

Idag är det söndag, men varför ska man slappa då? Jag har redan hunnit vara på Coop och haft lagjobb (frontat butiken osv), snart ska jag och se en innebandymatch och sen får vi lite kaffe-besök innan veckans matlådor ska göras. 

Pheeew, blev helt utmattad av att skriva allt jag hunnit med denna vecka. Tror nästa vecka blir en aningen lugnare. Hoppas ni haft en bra vecka och helg!
#1 - Johanna Utterberg

Låter som full rulle! :) Hoppas söndagskvällen blir fin!

#2 - Emma Engström

Tiden går SÅ fort alltså, indeed! Är så himla avis på att ni sett Mia, älskar verkligen henne och hennes personlighet! Hoppas du kommer få en himla bra vecka fina <3 KRAM

#3 - Netti Starby

Vad läckert det blev med den rosa hårfärgen och vilken bra vecka du har haft! <3 Kramis

#4 - jessica

Intensivt! Håller tummar och tår att nästa vecka blir lugnare <3

#5 - Ullie

mysigt med rosa . bara man hinner vila emellan varven så gör eet ju inget med hektiskt vecka

#6 - Alice

Oj, så fullt upp, men många roliga saker ju! Och så himla fin den rosa färgen blev! ^^

#7 - Louise

låter som fantastiska dagar! Helt sjukt att det är så mörkt ute på morgonen nu var ju nyss sommar:P <3

#8 - Flisan

Åh vill så gärna se Mia Skäringers No more fucks to give :D

#9 - Sara Ekman

Älskar Mia Skäringer <3

#10 - Frida

Du har hunnit med mycket under veckan :) Och jag tycker den rosa färgen blev jättefin!