Brunch-time (förra helgen)

(null)

Amerikanska pannkakor (eller typ mer fancy bananpannkakor) är verkligen min favorit när det kommer till en lyxig helgfrukost. Tyvärr har jag inte receptet i bakhuvudet eftersom det alltid är Adam som står för pannkakorna. 

Är ni också så förresten? Att ni har maträtter som bara den ena gör men inte den andra. Vi båda gör ju till exempel köttbullar och makaroner och annat "enkelt vardagligt" men Adam fixar alltid den lyxiga helgbrunchen, vardagslasagnen och riskokandet. Jag sköter laxen, baconlindade kycklingen och potatis i ugn. Vi vet vem som ska göra vilken rätt liksom. Det började väl med att vi gjorde rätterna på två olika sätt när vi flyttade ihop och nu så har vi tagit den som gjort det bäst typ. 


#1 - Netti Starby

Åh vilken smarrig brunch! <3 Kramis

#2 - Ullie

Tack fina
men så gott det såg ut mumms

#3 - Alice

Så gott! Haha, jag och min sambo är likadan, jag gör alltid korvstroganoffen och han köttfärssåsen! ^^

#4 - Louise

Men gud vad gott! :D

#5 - jessica

japp, samma här, Micke fixar all frukost när vi är lediga och har tid, en del lagar vi tillsammans och en del gör jag men det är inga frågetecken=)

#6 - Jasmine

Så gott! Det där med vem som lagar maten - och vilken mat - är spännande. Jag vill tro att vi har liknande "resultat" här hemma.

(Sent) Svar: Tack, vi är så glada för drömresan till USA och har nu kommit hem. Du kommer framöver att kunna ta del av resan på bloggen.

Kram

#7 - Anita

mums :D

#8 - Annie

Men åh så gott :)

#9 - Sara Ekman

mums<3

#10 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Det låter jättegott det där med maten :D. Sitter här och grubblar på lunchen. Koppen du har med Mumin har jag också, så himla söt :D.
Gällande am-panncakes gör jag det alldeles för sällan, får nästa ta mig för det :)

#11 - Carolina

Det där ser då inte dåligt ut! Ja, jag och sambon är likadana, t.ex. jag gör alltid pajer som han inte direkt gör och han gör alltid köttfärssåsen bland annat ;)

#12 - Emma Engström

Åh herregud vilken lyx alltså! Det var så längesen jag gjorde det där, så tack för inspirationen!! :D <3

#13 - Julie

åh, vilka pannkakor! mums