Frukost-snack

(null)
(null)
Smoothiebowl med hallon och mango.
 
Det bästa som finns en ledig dag är att stiga upp utvilad (och hyfsat tidigt) och göra sig någon smarrig frukost och bara sitta i lugn och ro och äta upp den. Gärna att jag gör lite korsord samtidigt eller ser något på tv. Det är så skönt att bara veta att man har hela dagen framför sig. Frukosten är nog min favoritmåltid.
 
På vardagarna gör jag något som går snabbt eftersom jag inte gillar att stressa med frukosten innan jobbet. Just nu har jag två grejer jag varierar mellan:
 
- Omelett gjord på 2 ägg, smulad fetaost och lite salt/peppar.
- Havegrynsgröt med mjölk och kanel.
(Känner jag mig extra hungrig någon morgon så kör jag två knäckebröd till också).

När jag är ledig eller när jag börjar sent blir det oftast smoothiebowl eller några goda frallor. På söndagar brukar även jag och Adam någon gång då och då lyxa till det med supergoda amerikanska pannkakor till brunch. Vad brukar ni oftast äta till frukost?
#1 - Linn Bank

Mums! Jag älskar också frukost, helt klart bästa målet på dagen! Jag brukar käka smoothiebowls, gröt eller avokadomackor och på helgerna blir det såklart pannkaksfrukost ;)

#2 - Sara Ekman

Gott! :) Jag brukar göra smoothies, smoothiebowl, gröt eller liknande :)

#3 - Netti Starby

Åh vad gott och ha en fin dag! :-D Kramis

#4 - Mirre Sweetwords

Det där såg gott ut

#5 - Johanna Utterberg

Så smarrigt och det är skönt att kunna sitta och äta frukost i lugn och ro. :) Jag äter ofta yoghurt med frusna bär och honung, eller knäckisar med ruccola, ägg och rödlök. :)

#6 - Veronica Möller

Den frukosten såg riktigt god ut. :)
Jag brukar oftast äta havregrynsgröt med olika tillbehör men har jag bråttom ut så gör jag en smoothie bara. :)

#7 - Miss Philipsen

Men shit, vad gott det såg ut :)

#8 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad gott det såg ut! :)

#9 - Frida

Visst :) sprang runt massor med söta kissar vid hotellområdet.

ååh vad härligt, det är verkligen bland det bästa som finns att bara så slappa med en smarrig frulle på morgonen.

#10 - Alice Lindström

omnooom vad gott det ser ut!

#11 - Louise

Mums ser galet gott ut! :D

#12 - Linnéa

gott! Jag brukar oftast äta avokadomackor, omelett eller någon frukt med yoghurt :)

#13 - Linnéa

Åh sååå gott det ser ut <3

#14 - NICOLE

Jag äter alltid kvarg med massa frukt/bär, frön/musli, och typ knäckemacka eller Levainbröd :)

#15 - Jonna

Frukost är absolut min favorit måltid!

#16 - My

Så gott :D

#17 - Denise

Gott det ser ut! Själv orkar jag aldrig anstränga mig till frukosten utan äter bara en smörgås!

#18 - Matilda Berlin

Men alltså guuu vad gott det såg ut!! Alltså MUMS <33

#19 - Alice

Åh, blev hungrig av att läsa detta, haha! Frukost är nog också min favoritmåltid, äääälskar det! För mig varierar det väldigt mycket vad jag äter, men gillar också gröt med massor av gott på, sen även nybakat bröd som jag brukar göra då och då som går väldigt snabbt!

#20 - Jasmine

Åh, frukost är ju något av det bästa! På helgen gör jag gärna som du; sitter med extra (mycket) god frukost och njuter av lugnet. På vardagarna är jag mindre bra på att ta mig den tiden.

Svar: Tårtan som jag gjorde till påskmiddagen blev god! Kul att du tycker den såg god ut. 

Kram