Veckans planer

Denna vecka är det mycket jobb som gäller. Därför ska jag försöka ta det lite lugnt resterande tid. Min förkylning får gärna försvinna så ska avvakta lite med gymmet, men är jag pigg så har jag för avsikt att träna 3-4 kvällar. Vilka kvällar det blir beror på hur jag mår.
 
Måndag:
- Jobb 9-17.30
- Möte med innebandyn 18.00
 
Tisdag:
- Jobb 9-18
- Gå på massage, sååå skönt!
- Basket 19.00 Herrarnas första semifinal.
 
Onsdag:
- Jobb 9-18

Torsdag:
- Jobb 9-18
 
Fredag:
- Jobb 9-18
- Vara chaffis åt min moster + sambo på kvällen. Dom ska ut och käka i stan och behöver skjuts hem sen.
 
Lördag:
- Jobb 9-15
 
Söndag:
- Storstäda och rensa ut vinterkläder osv.
#1 - Mirre Sweetwords

Massa att göra minsann

#2 - Josäfin Andersson

men åh vad skönt med massage! *avos* haha!

#3 - Jonna

Så härligt med massage! <3

#4 - My

Hoppas förkylningen släpper!

#5 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Oj, du jobbar mycket den här veckan! :)

#6 - Johanna Utterberg

Hoppas allt jobb går bra i veckan :)

#7 - NICOLE

Bra vecka, fastnade speciellt för massage, å vad skönt! *.*

#8 - Johanna

Borde också rensa ut alla vinterkläder haha!

#9 - Linnéa

Wohoo, får man byta till sig din massage på tisdag :)

#10 - MADDISENJ.SE

Vad härligt med massage :D