Weekend brunch

MIn favoritbrunch of all times, som jag och Adam faktiskt brukar lyxa till helgerna lite då och då med, är amerikanska pannkakor. Våfflor, pannkakor och plättar är liksom ingenting i jämförelse med dessa godingar. Vi sätter även i lite vaniljpulver i smeten för extra god smak. Sen kanske jag inte är världsbäst på att lägga upp det snyggt på tallriken (haha) men det får duga.
#1 - Sussi

Ärsch, det ska ju ändå blandas i magen ;)
Tycker att det såg väldigt lockande ut det du har på tallriken :)

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

det är underbart med lyxfrukost! Jag orkade inte idag, körde knäckebröd som alltid ;D

#3 - Netti Starby

Åh vad gott med amerikanska pannkakor! :-D Kramis

#4 - Miss Philipsen

Det såg ju lockande ut (:

#5 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där såg gott ut :)

#6 - Linnéa

Åh sååå gott det ser ut, får unna mig lite lyx imon 😋

#7 - Caroline

Gör också ofta amerikanska pannkakor till sambon på helgerna, och bananpannkakor/plättar till mig :D SÅ gott ju!

#8 - Sara Ekman

Mums :)

#9 - Matilda Berlin

Men alltså dröm, dröm, dröm vad gott!! MUMS <33

#10 - Julia HW

Så mysigt!

#11 - Josäfin Andersson

men åhhh vad gott!! DRÖM

#12 - Johanna Utterberg

Åh så gott!! :)

#13 - Alice Lindström

åh vad gott!

#14 - Jonna

Ser jätte gott ut <3

#15 - My

Så gott :D