Helgen i bilder

Det har varit en väldigt lugn och skön helg. Har inte fått så mycket vettigt gjort, men ibland får man ha lite latare helger också. Fredagen började med att Adam var på AW med jobbet så jag satt hemma själv och bara tog det lugnt efter jobbet. Fick för mig att möblera om lite på byrån, då jag tyckte det såg så fjuttigt och tråkigt ut innan.
 
Före:
(null)
 
Efter:
(null)
 
Lördag startade jag med en rejält fyspass på Ormberget! Vi körde intervaller i lätt sluttande backe och avslutade sedan med lite ben. Sjuuukt vilken träningsvärk jag fått, och värre kommer det kännas imorgon! På kvällen mötte vi upp några kompisar för att käka på Waldorf och sedan tog vi en liten tur i Nickes nya bil. Kollade på de nya husen på Hällbacken, stannade vid nå vatten och bara njöt av tystnaden.
 
Det är så himla avkopplande att vara vid vatten:
(null)

Och idag, söndag, så cyklade jag och Moa till utegymmet för att köra ett lätt pass. Moa körde lite ben men jag var helt död i benen så körde rygg och axlar. Sedan cyklade vi till stan och tog årets första mjukglass!
 
(null)
 
#1 - Netti Starby

Vad härligt att ni tränade på ett utegym och så fint det blev på byrån! :-D Kramis

#2 - Camilla Persson

Du verkar ha haft en väldigt bra helg trots att den var lugnare och träningsvärken ☺️

#3 - Alice Lindström

Vad fint det blev!

#4 - Linnéa

Härliga bilder <3

#5 - Louise

Vilka härliga bilder! :D

#6 - iseedee

Vad mycket träning du har fått till! =)

#7 - Celine

Så fint det blev!

#8 - ullie

så roligt med ute pass vi har oxå en tränings plats ute här intill där vi bor se många använder den

#9 - Matilda Berlin

Men wow vad fint det blev!! Alltså WOW, WOW, WOW!!! <3

#10 - Sara Ekman

Härlig helg :)

#11 - MADDISENJ.SE

VAd fint det blev!!

#12 - Emma Engström

Ibland kan det vara så skönt att inte ha gjort allt för mycket under helgen! :D

#13 - Jeanette

Låter som en väldigt skön helg :)

#14 - Angelica Wåhlin

Vad fint du fick det i hallen :)

#15 - Sussi

Vatten har verkligen en lugnande effekt på en. Ommöbleringen blev jättefin. Tycker dock att det var fint innan med :)

#16 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det är verkligen kanon att det dyker upp fler och fler utegym! :)

#17 - Wanderlust by Jona

Lät som en riktigt härlig helg, det blev verkligen superfint på byrån! :)