Top 3 värsta ljud

Här kommer en liten annorlunda topplista, hehe:
 
1. Borra i betong. När man sitter hemma och vill ha lugn och ro men grannen bestämmer sig för att borra i betong. Så otroligt störande! Speciellt om det händer på morgonen en ledig dag eller på kvällen när man är trött och sliten efter jobbet. Det borras högt och eländigt, blir tyst 5-10minuter, det borras igen, det är tyst... och så pågår det! Arghh, blir galen!
 
2. Myggor. När du släckt och lagt dig i sängen för att sova, och så hör du den förbannade myggan surra rätt i örat på dig. Du tänder, ser inte var den är, släcker, och så börjar den ina igen. Så jobbigt att krypa upp från det mysiga täcket för att döda den stackars myggan.
 
3. Barnskrik. Det är mysigt med nyfödda och småbebisar som skriker sådär gulligt. Men när dom kommer upp i den åldern att deras skrik skär i öronen så är det inte lika kul längre. Speciellt om du sitter på ett flyg och hade planerat att sova på resan. 
#1 - Frida

Ja verkligen!!

haha håller helt med din lista! XD
Jag har en till punkt till listan! Folk som viskar med sig själva på tunnelbanan, jag tycker det låter så obehagligt XD

Svar: åh herregud vad obehagligt. finns det folk som gör det!? haha :)
linneakin

#2 - Jeanette

Håller med dig på alla punkter :)

#3 - Flisan

sv: jamen eller hur :D

haha håller med dock så jobbar jag med barn så barnskrik hör jag dagligen :P

#4 - Alice

Åhåhå, håller med dig så mycket, haha!

#5 - Sara Ekman

Håller med om alla tre!!

#6 - ullie

kan nog hålla med om alla tre
ha en fin torsdag kram

#7 - Alice Lindström

Håller sååå med om myggor!

#8 - Sussi

Verkligen obehagliga ljud. Jag har även tallrikarna som är inköpta på Ikea på mitt jobb. Så obehagligt ljud när man drar gaffeln mot dom. Nåt äckligt skrapljud, nästan som ljudet man kunde få på krittavlorna i skolan. Usch..

#9 - Julia

Jag hatar ljudet av frigolit!!

#10 - Louise

Haha jag håller nog med dig om alla tre där! ;D

#11 - sarah

aaa det var det oxå =)

#12 - Ida - foto & häst

Håller med dig om allt haha! Vi gör om garaget här hemma så vaknade imorse att de höll på att borra i betong inte jätteroligt ;) Och myggor usch, kan inte sova med ett enda litet kryp inne hos mig, varken mygga eller fluga, de måste dö först haha!

#13 - Jasmine

Jag är inte heller så förtjust i grannar som renoverar alternativt borrar i väggar. Jag flyr gärna hemifrån då.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar till mitt inlägg om balkonghäng.

Kram