Veckans planer

Ny vecka, men en kort arbetsvecka vilket blir otroligt skönt. Sen är det bara fyra veckor kvar till semestern!

Måndag:
- Jobb 9-18
- Fixa mina fransar 18.30-20.30
- Se Sveriges match i repris direkt jag kommer hem (och försöka undvika sociala medier fram tills dess så jag inte blir spoilad).  

Tisdag:
- Jobb 9-18
- Backintervaller på ormberget 19-20

Onsdag:
- Jobb 9-18

Torsdag:
- Jobb 7-16
- Gymmet 

Fredag: (midsommarafton)
- Gomiddag! (Grillat om vädret tillåter)

Lördag: (midsommardagen)
- Gymmet 
- Se Sverige-Tyskland 20.00

Söndag:

Helgen är vääääldigt öppen/oplanerad. Allt beror egentligen på vädret. Är det fint så ska vi passa på att vara ute så mycket som möjligt. Tyvärr har dom lovat regn, så då får vi hitta på något annat. 

#1 - Liza

Är verkligen så sjukt tråkigt att det typ alltid ska regna vid midsommar men det har ju nästan blivit som en "tradition" ;)

#2 - Emma Engström

Åh så spännande med nya fransar, hoppas man får se resultatet! :D Kram

#3 - Louise

Härlig vecka! :D

#4 - JoJo

låter som en bra vecka :) jag fixade också mina fransar igår.

#5 - Angelica Wåhlin

Oj, vad mycket du har framför dig!