NEW IN

Har ju käkat lite vitaminer i vinter och jag inbillar mig att dessa små björnar funkar. Dessutom smakar dom som godis, så jag kör dom ett varv till. Hittade även en kul färginpackning som jag tänkte att jag skulle prova. Båda är från lyko.

Chefen tog in dessa jobbet och jag ställer mer än gärna upp som försökskanin. Det är lättare att sälja sånt som man själv testat och skulle det inte fungera så är det ju inget vi kommer sälja. Så bättre att prova själv först innan vi tar in ett lager. Det är ett fransserum som man ska applicera en timma innan läggdags. Jag har tagit före-bilder, så det ska bli spännande att se resultatet efter ungefär en månad.
#1 - NICOLE

Jag fick för mig att mina fransar blev lite starkare :) Hoppas dina också blir det!

#2 - Alice

Haha, så bra att vitaminerna är goda! ^^

#3 - Netti Starby

Jag använder samma xlash och den är verkligen bra! :-D Kramis

#4 - cecilia

åå kul att testa:)

#5 - My

Spännande med fransserumet :)

#6 - MALIN

Inpackningen från Maria Nila är så bra! Kram

#7 - Mirre

Kul att testa nya och färgbomben är ju toppeb

#8 - Miss Jennifer

De vitaminerna vill jag med prova :D

#9 - ullie

det blir spännande o se om det funkar . vet inte om ja tror på sånt där

#10 - Matilda Berlin

Men åhh vad spännande!! Du måste skriva vad du tycker sen!! =) Kram <33

#11 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag hade gärna varit försökskanin jag också ;D

#12 - Johanna Utterberg

Vilka bra tips och kul och testa nytt!! :)

#13 - Sussi

Verkligen spännande. Om det fungerar så kommer nog jag vilja köpa. Jag har så korta så om dom skulle bli lite längre skulle inte jag klaga ;)
Bra förresten att ni inte kommer sälja om det inte fungerar, önskar dom flesta ställen skulle resonera så

#14 - Alice Lindström

Vad roligt med lite nytt :)

#15 - Carolina Thoor

Åh vad roligt att få testa via jobbet :D

Sv; tackar! Ja, hoppas jag med. Just nu ser det inte lovande ut hahah xD

#16 - Sofija

Kul med lite nytt!

#17 - Linnéa

åå vad spännade att se om serumet funkar!:)

#18 - Louise

Vill testa ett fransserum men är osäker på om dom funkar :)

#19 - Jonna

Roligt med lite nytt <3

#20 - Linnéa

Åh spännande, hoppas vi får se ett resultat framöver <3