New in

(null)
(null)
(null)
(null)
Hittade världens mysigaste tröja inne på Bikbok när jag var på stan förra veckan. Hade spanat in samma fast vit på deras instagram innan, men när jag var där så fanns bara den ljuslila kvar. Dock var den nedsatt till 99:- så då kände jag att det var ett ypperligt tillfälle att gå utanför min comfort zone. Jag äger ju mest svarta, gråa och vita plagg så det kan ju vara kul att ha något lite mer färgglatt. Och pastell funkar ju till våren.
#1 - Linnéa

Åh, älskar färgen 😍

#2 - My

Så fin :D

#3 - Mia Forsberg

Alltid skoj med nya kläder :) Jag har inte köpt nya kläder på evigheter, lite svårt när man är gravid och magen växer, haha :P

Jo det är skönt att veckorna varierar i intensitet, ibland är de lugnare och ibland har man en del inplanerat :) Skönt att hinna varva ner och "landa" emellanåt :)

#4 - Angelica Wåhlin

Men ååh, så snygg!

#5 - MADDISENJ.SE

RIktigt fin!!

#6 - Alice Lindström

Sååå fin!

#7 - Sussi

Pastell funkar klockrent nu till våren. Kul att du fick den billigt också :)

#8 - NICOLE

Å den var ju jättefin :)

#9 - Louise

Så himla fint! :)

#10 - Denise

Snygg! :D

#11 - Miss Jennifer

Jätte snygg, färgen är wow!

#12 - JUNITJEJ

Jättefin tröja!!