Balkongfix

I torsdags påbörjade jag mitt lilla balkongfix. Vi flyttade ju in i maj ifjol och orkade inte lägga ner så mycket tid på balkongen då det var massa annat som behövde fixas före. Så vi köpte ett café-set och en matta och sen fick det vara bra. I år vill jag dock ha det mer mysigt så det blir trevligare att sitta där på förmiddagarna.
 
(null)
Tog upp alla grejer jag hade från ifjol. Café-set, lyktor och bastmatta.

(null)
I torsdags for jag till rusta och köpte trall, stege med korgar, solcellslampor och lite balkongskydd.

(null)
Och så här blev det till slut! Nu är det mycket mysigare att sitta där ute. Dock ska jag köpa en mindre matta så mer av trallen syns, men det kändes inte som att det är så panik att hinna fixa det.
#1 - Celine

Underbart!

#2 - Hemma Hos Felicia

åh så mysigt det blev!! :D

#3 - Freja

blev jättefint :D

#4 - Islycka

att lägga golv på balkongen gör såå stor skillnad :D

#5 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, jag vill också ha ett balkongskydd, så himla mycket trevligare! <3

#6 - MALIN

Vilken skillnad det blev! Kram

#7 - Linnéa

Åh, så fint du har det... Det där cafébordet + stolarna har jag också.. och 5 st av mina grannar :)

#8 - Julia

Så fint!

#9 - ullie

åh men ja det är så himla roligt o fixa o så fint det blev kul

#10 - Mirre Sweetwords

Finfint

#11 - Sara Ekman

Fint! :)

#12 - Matilda Berlin

JÖSSES vilken skillnad! Blev verkligen såå himla fint <33

#13 - Wanderlust by Jona

Åh så mysigt det blev! :D

#14 - Alice

Åh, så himla fint det blev, verkligen mysigt! ^^

#15 - Mia Forsberg

Vad fint det blev på balkongen! :) Vi har inte fixat så mycket på vår ännu mer än tagit ut stolar + bord. Ska väl plantera lite blommor sen när bebben är född tänkte jag, men mer än så blir det inte. :)

Ja det är kul med frisörbesök, känns alltid så skönt efteråt när man är uppfräschad i håret :)

#16 - Camilla Persson

Vad fint det blev, att så lite kan göra så mycket 😌✨