Bra träningsvecka

(null)
Den här veckan var faktiskt första veckan på länge som jag tyckte jag fick ut maximalt av styrketräningen. Det var tillräckligt med bra vila mellan passen och nu har jag passerat det där otränade stadiet när man har träningsvärk konstant. Nu är det lättare att ta ut sig på de muskelgrupper man vill utan att hela kroppen blir trött. Dock har jag som mål att nu i slutet på maj komma igång mer med konditionsträningen också.
 
Måndag: Bröst/triceps
Tisdag: Ben/Rumpa
Onsdag: Vila
Torsdag: Rygg/biceps
Fredag: Vila
Lördag: Axlar/Mage
Söndag: -
 
Eftersom det är söndag idag lämnar jag den oskriven. Känner mig ganska pigg idag så jag funderar om jag ska köra ett litet lätt löppass senare idag, boka in mig på ett pass eller börja om schemat och köra bröst/triceps idag. Vi får se! Hur har er träningsvecka varit?
#1 - Matilda Berlin

Shit vilken grym vecka!! Heja dig vännen <33

#2 - Netti Starby

Grymt jobbat av dig! :-D Kramis

#3 - Netti Starby

Grymt jobbat av dig! :-D Kramis

#4 - Netti Starby

Grymt jobbat av dig! :-D Kramis

#5 - Celine

Bra jobbat! Själv har jag inte kunnat träna alls för att jag varit sjuk :( Det suger verkligen!

#6 - Alice

Härligt att du känner så! ^^ Min har inte varit jättebra denna vecka p.g.a dåligt med tid, sjukdom o.s.v., men satsar på nästa vecka igen!

#7 - Alice Lindström

Bra jobbat!

#8 - Jonna

Vilken bra träningsvecka <3

#9 - Sussi

Jag är i en svacka igen.. :(
Önskar jag var lika duktig som du..

#10 - ajlimullersandvik.blogg.se

den här veckan har jag inte tränat :) Härligt att din träningsvecka var bra!

#11 - Sara Ekman

Härligt! :)

#12 - ullie

skönt när man känner sej pigg du e så duktigt hoppas du fick en bra dag kramar