Ny tavla

(null)
Mitt tavelryck för ett tag sen fortsatte i samma anda och jag tyckte det var dags för en tavla i köket, och gärna någon som hade med mat eller dryck att göra. Satt och bläddrade lite snabbt på Pinterest och kom över denna vindrickande tjej. Och tills jag kommer på något eget (vilket jag aldrig kommer göra) så målade jag snabbt av den. Så nu har jag en fin tavla i köket. Jag önskar att jag hade lite bättre fantasi och tålamod till att kunna skapa något eget!

Detta fick mig att tänka på när mamma fyllde år i januari: 
(null)
Ni som har sett White Collar fattar grejen. Och har ni inte sett den så se den! Sjukt bra serie. 
#1 - Sarah

Du är så himla duktig på att rita och det blev fint i ditt kök :)

#2 - Linnéa

Hihi, jag var fast i serien redan efter 1 avsnitt 🥰

#3 - Sara Ekman

åh så fint <3

#4 - Ullie

alltså va coolt me tavla o göra en samma perfekt
ja är inne oxå i ord tavlor nu rätt skoj

#5 - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Vad fin den blev!! Ritade du den på fri hand?

Svar: Jo det gjorde jag :)
Linneakin

#6 - Netti Starby

Vilken fin tavla! :-D Kramis

#7 - Alice

Men wow, så duktig du är på att måla och teckna, båda tavlorna var ju superfina!

#8 - Ida - foto & häst

Men så duktig du är, riktigt snyggt! :D

#9 - My Nordqvist

Åh vad duktig du är!!

#10 - Emma Engström

Åhh vad fint verkligen!! Hoppas du har en bra dag vännen <3

#11 - Johanna

Duktig du 'är på att skapa :)

#12 - Angelica Wåhlin

Oj, vilken talang du har!

#13 - Frida

Duktig! :) Jag gillar också att måla, men försöker också hitta mer tålamod. Jag vill typ att det ska gå snabbare :P

#14 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så fint det blev, kul att få skapa något eget så där och sätta upp i sitt hem. Att göra en prägel på sitt liv :D