Volymfransar

(null)

(null)

Nu har jag gjort min syster lite vår-fin! Tänk vad mycket det gör med lite mer färg på ögonbrynen och fransar som piggar upp hela utseendet. Denna gång körde vi på cat-eye så fransarna går från väldigt korta längst in och blir längre och längre mot ytterkanten. 

Annars så känns det jäkligt gött att det är fredag imorgon. Jag har lyckas få till två bra gympass denna vecka så jag har en träningsvärk som heter duga. Jag vill verkligen få till ett rent konditionspass under helgen så tänkte även köra vilodag imorgon så jag är extra motiverad på lördag! Jag kanske får ha en belöning om jag lyckas - typ gå på bio och se Avengers. Vi får se. 
#1 - Linnéa

Åh, så snyggt det blev - jag kör dock på mina egna fransar 😜

#2 - Netti Starby

Vad fint det blev och så duktig du är! :-D Kramis

#3 - Sarah

Vilken skillnad det blev :)

#4 - Louise

Snyggt! :D

#5 - Johanna Utterberg

Åh så fint!! :) Ha en härlig fredag imorgon :)

#6 - Ulrika Webersköld

åhh men va fint o fina ögonbryn me sånt är så skoj bra med vilodag så kan du köra på sen trevlig fredag

#7 - Matilda Berlin

Men OMG vad fint det blev!! alltså WOW! Hoppas du får en underbar Fredag nu vännen och ja - tycker helt klart att du ska göra det, hihi! KRAM <3

#8 - My Nordqvist

Så snyggt!!!

#9 - Sara Ekman

Så snyggt <3

#10 - Frida

Blev supersnyggt! :)

#11 - Emma Engström

Men wow så fint det blev, är himla sugen på att göra fransar jag också! :D <3

#12 - Ida - foto & häst

Riktigt snyggt! Fransförlängning är cirka det bästa som finns haha, vet inte vad jag skulle gjort utan det nu ;)

#13 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★

Så fint det blev, och så duktig du är :D. Älskar verkligen att fixa fransarna :)