Loppis-fynd

I lördags var det den årliga Hertsö-dagen och jag hade äntligen möjlighet att gå! Förra året var jag bortrest så känns som det var länge sen sist. 

Jag fyndade faktiskt tre fina saker till hemmet. En matta till hallen (visar bättre bild på den framöver), fyra underlägg i hårdare material (typ kork), och ett uppläggningsfat i glas. Fick allt detta för 240kr. 

(null)

Innan loppisen var jag förbi mormor och åt frukost. Då gav hon dessa två muggar till mig. Min mamma fick dom när hon var i 20-årsåldern och när hon tänkte slänga dom många år senare så hade jag tydligen sagt att hon inte fick slänga dom så mormor har sparat dom i alla dessa år. För att vara ca 30år så var dom ju riktigt balla! Hehe :)

(null)

#1 - Ullie

hi hi skoj me lite äregods o har du sagt det innan så =) jätte fin färg ju

#2 - Anita

Söta muggar! :)

#3 - Sara Ekman

Vad kul! :)

#4 - Angelica Wåhlin

Ser ut som riktigt bra fynd! :)

#5 - Josäfin Andersson

kopparna var ju så snygga! :D

#6 - Flisan

sv: ja verkligen :D

kul med lite fynd :D

#7 - Bunny Therése

Åh, en trasmatta skulle jag också vilja ha!

#8 - jessica

Älskar loppis, men kanske ännu mer en mormor som kommer ihåg vad man sa när man var liten. Dom muggarna måste du ha;)

#9 - Emma Engström

Åh ibland är det verkligen så kul med loppisar och vilka fynd man kan göra! SÅ fint :D KRAM <3

#10 - Ida

Men så fina loppisfynd!! :D

#11 - Joanna

Vad roligt med loppis och så fina muggar.

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

det var roligt att se dina loppisfynd och gåvomuggar :) Jag älskar loppis!

#13 - Lillan Kind

Vilka fina fynd!😃 Vilken tur att din mormor sparade de söta muggarna åt dig😊

#14 - Alice

Vilka fynd ju, och verkligen supersöta koppar! ^^

#15 - lindajanssons

Älskar loppis fynd😊

#16 - Jasmine

Fina inköp, jag gillar särskilt det mindre uppläggningsfatet.

Svar: Tack, roligt att du gillar mina ringar. :)

Kram