Outfit of the day

Eller rättare sagt, gårdagens outfit. Även fast det blivit en aningens höstigare i luften måste man ändå passa på att ha lite sommarfeelings sista semesterveckan. Och det får jag med färgglada kläder. Denna kjol köpte jag både i svart och mönster på Monki. Sedan ursäktar jag min "precis-vakna-upp-frisyr-och-ansikte", haha. Tog bilderna innan jag sminkat mig och fixat håret. 

(null)

Idag har varit en sån där produktiv dag. Det började med tandläkarbesök på morgonen (allt såg finfint ut, pheew), storstädning av hela lägenheten (Adams familj kommer på besök från storstaden senare i eftermiddag och stannar hela helgen), och klockan 13 hade jag bankmöte. Jag fick lite rådgivning och de hjälpte mig med investeringssparkonton och vi fixade med fonder osv. Bra att få hjälp när man inte är så insatt! 

Nu ska jag hit the gym för en snabb workout. Ryggen ska få plågas lite. Därefter ska vi hämta på flygplatsen, käka middag och så ska jag åka och träna lite innebandy. Bara onsdag idag men jag har redan hunnit med fyra träningspass denna vecka. Så jäkla skönt med semester eftersom dagarna blir så himla mycket längre och man kan trycka in ännu fler saker, hehe. :)
#1 - Ida

Men åh så fint!! :D

#2 - Louise

Jättefint! :D

#3 - Johanna Utterberg

Så fin kjol och låter som en riktigt effektiv dag!! :)

#4 - Lillan Kind

Vilken fin kjol😊 Här är det sommarvarmt än mellan regnskurarna😄

#5 - Frida

Jättefin! Och du är supersöt även om du precis har vaknat :)

#6 - Ulrika Webersköld

så fin u 'r härligt me kjol men ja typ för kallt snart

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

Håller såååå med om att det är en av de stora fördelarna med semester: de evighetslånga dagarna!

#8 - Maolion

Men vilken fin kjol! Och jag tyckte bara du såg himlens fräsch ut med "morgonlooken" :D

#9 - Emma Engström

Jisses så fin outfit!! Härligt med en så produktiv dag, grym du är :D KRAM

#10 - Alice

Sååå snyggt, och sicken produktiv dag ju! <3

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Vi har också höst i luften, lite sisådär med den känslan för min del. Så fin kjolen är :D

#12 - Bunny Therése

Sååå snygg! Sitter just nu och funderar på kjolen eller klänningen i detta mönster... men tror du sålde in kjolen till mig nu :O

#13 - Hanna Karlsson

Vilken snygg kjol! Skönt att få en massa gjort. Hoppas att du fick till ett bra pass på gymmet.

#14 - Angelica Wåhlin

Så vacker utan smink ju!!

#15 - Flisan

Fint :D

#16 - Carolina

Härligt med en produktiv dag! Mysigt att din sambos familj kommer över. Hoppas att ni fått det trevligt tillsammans! :)

#17 - My Nordqvist

Älskar kjolen!!! Skönt att det gick bra hos tandläkaren!