It’s Christmas time

(null)

(null)

(null)

Innan Lucia passade jag på att klä granen så nu har det nästan varit lite mysigt att kliva upp tidigt på morgonen. Det har inte gjort något att det varit mörkt ute eftersom granen lyser upp så fint i vardagsrummet.  

Jag har även hunnit fylla upp med lite fler julklappar under granen sen bilden togs. Det mesta är jag klar med, har bara en jag ska fixa till helgen så det känns skönt att slippa vara ute i sista minuten. Har ni fixar alla julklappar än? 
#1 - Jasmine

Så mysigt! Vi klädde vår gran nu ikväll. :)

Svar: Tack så mycket för orden till inlägget om dag sju på vår Drömresa till USA – fler inlägg finns att vänta!

Kram

#2 - Frida

Åh vad mysigt! Älskar de mörka vintermornarna när julgranen lyser upp i mörkret :)

#3 - Netti Starby

Vad fint det blev och jag är nästan klar med mina julklappar :-D Kramis

#4 - Alice

Åh, så mysigt att ha granen uppe, hihi, vi ska fixa vår i veckan! ^^ Jag är nästan klar med alla julklappar, så skönt!

#5 - My Nordqvist

Har inte köpt en enda julklapp. Ångesten här...

#6 - Sara Ekman

Åh så mys <3 Jag har tre klappar kvar att köpa men gör nog det idag <3

#7 - Lisa

Vilken fin gran :) Jag har bara några julklappar kvar nu så det känns skönt :) kram

#8 - Therese

men så fint! har inte julpyntat något då jag bor alldeles för litet och trivs inte här.
Jag har fixat alla utom två julklappar. :)

#9 - Celine

Alltså vardagen blir ju 10 gånger mysigare med en julgran i hemmet!

#10 - Delila

Såååå mysigt <3

#11 - Annie - Stora Små Äventyr

Men åh, vad fint :D
Jag har nästan fixat alla julklappar :)

#12 - Julia Svensson

Åh så himla mysigt!!

#13 - Ullie

vilken fin gran o fin bokhylla
ja ska ha mitt köpajulklappar runda i helgen så får det bli som det gör i hinner det bli jul ändå