Julafton

Lika fort som julen kom så var den över. Det har varit en väldigt mysig och trevlig jul som började med uppesittarkväll hos oss, julafton hos mina föräldrar, juldagsinnebandy, juldagsfest och sedan lite 30-årskalas idag. Har hunnit med mycket på dessa tre dagar, samt även mycket vila också. Nu jobbar jag två dagar innan det blir lite nyårsledigt. 

Det blev smörgåstårta innan Bingolotto startade. Så gott!
(null)
(null)

Så här såg jag ut på julafton. En vinröd klänning från Ivyrevel som jag fyndade på black friday. 
(null)
(null)


På julafton körde vi julklappsleken. 
(null)

Jag har börjat bli så dålig på att ta foton nu för tiden. Jag lägger upp lite snabbt på instastory, men glömmer ta vanliga bilder. Såna som kan vara roliga att kolla på i efterhand. Det måste jag bli bättre på att göra. 

Hoppas att ni också haft en bra jul! 


#1 - Josäfin Andersson

men wow vad gott med smörgåstårta! Ska pitcha den idén till nästa jul haha :D

#2 - https://siliiins.blogg.se/

Mysigt!! <3 önskar dig en god fortsättning!

#3 - Emma Engström

Julen gick verkligen såå fort alltså, vart tog den vägen?! Du är så vacker alltså och är inte alls den bästa på att fota, haha :'D God fortsättning vännen! <3

#4 - Alice

Det låter ju som ni haft det riktigt bra, och så himla fin klänning du hade! ^^

#5 - Frida

Mysigt, och jag älskar smörgåstårta! Har berättat om det för min pojkvän men han har fortf inte testat på det. Han tycker det låter jättekonstigt att göra en tårta av smörgås :P Men nästa gång ska jag försöka fixa en så han kan smaka :D

#6 - Amanda (Swedish Passport)

Låter som att du haft det fantastiskt fint! :)

#7 - Anita

Mysigt! :D

#8 - Louise

Jättefin outfit! Jag var också dålig på att fota detta året! Kram