Pink hair

(null)

Min syster flyttade till Norrköping i höstas och är på besök nu under julen. Igår passade jag på att färga hennes hår. Eftersom det var 4 månader sen sist så var det välbehövligt! 

Efter att ha varit blond i några år nu så var det dags för lite mer färg denna gång. Och eftersom det kommer dröja några månader innan nästa färgning så kör vi väldigt rosa nu och så får det successivt tvättas ut och bli mer pastelligt. 

(null)

Före/Efter:
(null)

(null)

Och på tal om hår så håller jag ju på att tvätta ut så mycket av min färg som möjligt för om ungefär två veckor blir det en hår-makeover på mig också. Nu är jag sugen på ljust igen! 
#1 - Lisa

Vad fint det blev :)

#2 - Netti Starby

Wow vad snyggt det blev på din syster! :-D Kramis

#3 - Annie - Stora Små Äventyr

Så snyggt :)

#4 - Caroline

Jättefint!

#5 - Ullie

ja men coolt me rosa det vill min lilla tjej ha men det blev lit mahongny rött mera men det gick bra =)

#6 - Ullie

ja men coolt me rosa det vill min lilla tjej ha men det blev lit mahongny rött mera men det gick bra =)

#7 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★

Så fint det blev :D. Sen så kul att passa på att fixa sådant när man ses så där :). Blir också väldigt sugen på att göra något med håret känner jag :)

#8 - Amanda (Swedish Passport)

Men alltså WOW så snyggt! :D

#9 - Jasmine

Så fint! Du och din syster är lika till utseendet. :)
Kram

#10 - Celine

Så coolt!!

#11 - Julia Svensson

Åh vad fint!!

#12 - Sara Ekman

Så snyggt <3

#13 - Johanna Utterberg

Åh så fint!! :D