Stockholm dag 1

Fredag och vi har anlänt till Stockholm. Kul att åka iväg och inleda semestern på riktigt. Det blir alltid en helt annan känsla att åka iväg än att bara vara hemma. Som tur är kommer jag även ha två veckor bara hemma också för att kunna vila upp mig ordentligt. 

Obligatorisk "nu lyfter vi"-bild från planet. 
(null)

Det första vi gjorde när vi kom hit var att inhandla rosé och middag (grillat!). Sen har vi suttit ute under paviljongen och njutit. Supermysig fredag! 

(null)

Imorgon står en skärgårdstur på schemat. Förra sommaren var vi bara till Fjäderholmsöarna så i år tar vi en lite längre dagstur som även inkluderar lunch och eventuellt bad.

Hoppas ni också fått en bra start på helgen!

#1 - Camilla Persson

Åh vad mysigt! ☺️

#2 - Frida

Ja det är alltid kul :)
Åh vad mysigt! Stockholms Skärgård är ju underbar på somrarna. Brukar bli mycket båtturer där. Vet att min pojkvän vill åka ut med en räkbåt i Skärgården men det får nog vänta. Det är för kort tid kvar av graviditeten nu så jag vågar in vara tills havs om det skulle sätta igång XD

#3 - Kristin Östlund

Vad trevligt det låter :D Stockholm visar alltid sin bästa sida på sommaren!

#4 - Joakim Ramqvist Hallin

Trevligt, trevligt.. "Fjäderholmsöarna" dit bjöd jag min flickvän på en weekend för ngr år sedan, vackert där.. Men nu är jag nyfiken på vart Ni åkte idag, Sandhamn ell, 😁? Passa på nu medans fint väder vi har, trevlig kväll.. kramiz..

#5 - Jasmine

Åh, en så mysig första dag i storstaden!
Hoppas att skärgårdsvistelsen blev fin.
Kram