Hänt senaste tiden

Här är lite random saker som hänt sista tiden. 

En kväll fick Adam craving på chokladbollar så klockan tio en tisdag satte han igång och bakade chokladbollar. Gott var det!

(null)

Jag testade att ha lugg och megalångt hår för  en dag med hjälp av hairtalk och deras hairband + top of the head. 

(null)

Och så här ser jag ut i normala fall om ni glömt det. Och utan min kära fransförlängning som jag fortfarande hade på bilden ovan. 

(null)

Jag har shoppat nya höst/vinterskor från ett av mina favoritmärke när det gäller just kängor - vagabond. Dessa är lite fodrade så kan även ha dom när det börjar bli lite kallare. 

(null)

I helgen fixade vi dörrhandtagen till våra "nya dörrar". Det blev så fint och fräscht!

(null)

Har knappt någon bild på dörrarna innan makeovern eftersom dom var så fula, men ni kanske ser på ett ungefär (plus att dom är ännu mer slitna i verkligheten). 

(null)

#1 - Ullie

åhh avvskyr vvverkligen bruna dörrar man hade förr . hade vi me i vvår första lägenhet
gillade kängorna

#2 - Netti Starby

Vad gott med chokladbollar och skorna är jättefina. Kul att du testade lugg och det blev fint på dig! <3 Kramis

#3 - Bunny Therése

Så snygga skor! Och vilket lyft med dörrhandtagen, det är något jag längtar efter att byta ut här i huset också :D

#4 - Sara Ekman

Bra du passade i lugg! :)

#5 - jessica

Du har varit produktiv. Ursöt även i blont hår=))

#6 - Louise

Men gud vad gott med chokladbollar!! Det måste jag ju baka mycket snart! :D <3

#7 - Sarah

Najs att han blev sugen på det :) Det är ju jättegott :)

#8 - Emma Engström

Chokladbollar var ju så längesen, det ska man inte underskatta haha! SHIT så fin du är i lugg, wow! Om jag ens kunde komma i närheten så fin :'D KRAM

#9 - Amanda (Swedish Passport)

Men åh, nu fick ju jag cravings på chokladbullar, haha! ;)

#10 - Alice

Så snygga skor, och härligt med fräscha dörrar!

#11 - Carolina

Mycket som hänt den senaste tiden! Härligt att kunna testa hur man ser ut utan att göra den faktiska förändringen :) superfina skor!

#12 - Josäfin Andersson

åh blev så sugen på chokladbollar!! :D

#13 - Annie

Gott med chokladbollar och härligt med uppfräschade dörrar :D

#14 - Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog

Så avis på era dörrar. Sådan skillnad mot mina fula som ser ut som era gamla. Vill bara häva och fixa nya.

#15 - Johanna Utterberg

Härliga bilder från senaste tiden :)

#16 - Joanna

Åh, chokladbollar är gott.

#17 - My Nordqvist

Roligt att testa på att prova en helt ny frisyr för en dag :D

#18 - Anita

Mums!! :D

#19 - Frida

Så himla gott med chokladbollar!
Kul att testa löshår och lugg :D Men jag tycker du är finare i ditt vanliga hår :)

#20 - Flisan

sv: haha ja eller hur :D

hänt en del hihi :)