Hår-förändringar

Både vår och höst är en tid där många gör lite större förändringar med håret, vilket gör att det blir många makeovers på salongen. Kul kul! Här är några jag gjort på sista tiden: 

(null)

1. Skinfade och texturering! (permanentat till "självlockigt"). 
2. Hemmaavfärgning som jag gjort en schysstare färg på samt klippt av rejält. 
3. Uppflyttning av gammal balayage och uppfräschning av den blonda tonen. 
4. Gyllene slingor i ett terrakottafärgat hår. Sedan omformning av hela frisyen. Uppklippt och luftigare. 
5. Färgbomb som tvättats ur och blivit grön(!) samt hemmaavfärgad botten+längder.  Rensade mittenpartiet från missfärgningar/beläggningar och la sedan en beigare toning över hela håret.  
6. Här var kunden less det röda och ville börja gå mot det ljusa. Vi la i en avfärgning och jobbade sedan med det vi fick fram. La en mörk botten för djup och färgade in längderna lite kopprigare. Längst fram fyllde vi ut med Hairtalk för tjocklekens skull men även för att få lite blondare slingor framme vid ansiktet. 

Vilken var eran favorit-makeover?

#1 - Netti Starby

Åh vad fina alla blev och du är så duktig <3 Kramis

#2 - Frida

Tycker alla var superfina! Måste jag välja en favorit så blir det nummer 3 då det är vad jag helst hade valt till mitt hår :)

#3 - Emma Engström

Åhh det finns ju så mycket fint man kan göra med håret!! Älskar det med balayage, något jag testat själv och tycker ser så naturligt och fint ut 😍 Kram!

#4 - Lisa

Vilken skillnad ! Jättefina blev dom. Duktig du är :) kram

#5 - Alice

Åh, superfina makeovers allihop! :D Jag gillade den i mitten till vänster!

#6 - Evelina

Alla var verkligen super fina!

#7 - enna

Alla är otroligt fina!

#8 - Carro

killens frisyr blev riktigt snygg!

#9 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Snyggt jobbat :)

#10 - My Nordqvist

Så snygga!!!!

#11 - Hanna

Nummer 3, en sån fin blond färg 😍

#12 - Ullie

ma tycker ibland det inte är så stor skillnad men här ser man ju en jätte skillnad så himla fina uktiga dej

#13 - Johanna Utterberg

Åh så många fina förändringar, jag gillade alla! :)

#14 - Carolina

Vad roligt att få göra så stora förändringar! Skulle egentligen också behöva göra något roligt med mitt hår, men får nog vänta i några månader till. Blir istället att klippa till håret så att det ser fräschare ut :D