MAT

På torsdagen besökte jag min moster och där bjöds det på pizza. De hade provat kalljäsa pizzadegen över natten, vilket smakade gott. Bra grej att kunna förbereda dagen innan så middagen går fortare att göra.

(null)

Sen åt jag i vanlig ordning helgfrukosten (brunchen) ute på balkongen. Lyxade till det med amerikanska pannkakor. Älskar att det blivit ordentlig vår/sommar nu! Satt på balkongen ett par timmar i helgen och fick faktiskt lite färg. 

(null)

Har även gjort en balkong-makeover som jag tänkte visa i ett inlägg framöver. På bilden har ni dock en liten tjuvkik på en av möblerna jag köpt (som användes till bord under brunchen, hehe). 
#1 - Anna

Vilken läcker ugn!!!
Å visst är det gött med solen nu :D

#2 - Joakim Ramqvist Hallin

Vilken lyx, mums.. Visst är det härligt m vädret nu, hoppas det håller i sig.. Ha en bra dag, 🤗..

#3 - Johanna Utterberg

Åh så smarrigt med pizza och så himla skönt att det blivit balkong-väder :)

#4 - Emma Engström

Hemmagjord pizza är ju himla gott ändå, och hur goals med brunchen?! Vill supergärna se hur det ser ut i ett inlägg framöver, tycker det är inspirerande att se hur andra har det! :D KRAM

#5 - enna

Härligt med brunch ute på balkongen :)

#6 - Beatrice Jakobsson

Gud vad mysig och massor med godsaker! <3