ROSÉ

(null)
(null)

Alltså hur fin är inte den här roséguldiga hårfärgen? Jag älskar ju allt som har en kombo med koppar, guld, rosa. Rosé får mig även att längta till sommaren! 

Jag glömde ta en före-bild men det var den klassiska kalla blonda slingade som blivit lite för guldig på sistone. Jag började med att göra en avrensning på mittenpartiet som var lite mörkare och sedan la jag faktiskt bara en nyansering och lät den sitta i ett tag. Så den här färgen är toppen för er blonda som vill testa på något kul men ändå vill att den ska tvättas ur och kunna slingas blond igen vid nästa frisörbesök. 
#1 - Netti Starby

Wow vilken härlig hårfärg! <3 Kramis

#2 - Marie

Så härlig rosaröd hårfärg =D

#3 - Heléna

Så snyggt! Roligt att piffa upp håret lite nu innan sommaren 😊💖 Kram 💖

#4 - Ullie

lite ovanlig men jätte fin

#5 - Hanna

Säåååå såååå fint 😍😍😍

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

NÄÄÄÄE SATAN vad snyggt!!! :D :D Jag blev själv glad åt min naturliga hårfärg och korta frisyr, men min frisör och jag bestämde att nästa gång ska vi lägga någon rolig färg under luggen :D

#7 - Alice

Wow, superläcker färg verkligen! <3

#8 - emelivet.blogg.se

Men alltså jag älskar den färgen🥰 kika gärna in hos mig. Kram

#9 - Lisa

Vilken fin färg! Underbart lyster :)

Ha en fin torsdag kram

#10 - Celine

Gud så snyggt!!

#11 - Josäfin Andersson

men WOOOOW vad fint!!

#12 - My Nordqvist

Wow vilken häftig färg!!!

#13 - Denise Taylor

Sjukt snyggt ju! :D

#14 - Beatrice

Men sååååå fint! 😍😍

#15 - Jasmine

Ett så fint resultat!

Svar: Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar.

Kram